زنجان - استاندار زنجان با بیان اینکه برگزاری مسابقات بدمینتون بین‌المللی دهه فجر تاثیر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دربردارد، گفت: برگزاری این مسابقات ظرفیت و قابلیت‌های بدمینتون استان زنجان را به دیگران می‌شناساند.

برگزاری مسابقات بدمینتون بین‌المللی دهه فجر  تاثیر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد

به گزارش قدس آنلاین،  اسدالله درویش امیری بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مسابقات بدمینتون بین‌المللی دهه فجر که در سالن جلسات استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه نمایندگان ۱۵ کشور دنیا در این دوره از مسابقات حضور می‌یابند، اظهار کرد: این مسابقات از ۱۵ تا 19 بهمن‌ماه در زنجان برگزار می‌شود و این چند روز فرصتی برای شناسایی و معرفی جامعه ورزشی استان زنجان است.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات همزمان شده با آغاز چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: برگزاری مسابقات در تلطیف فضا و همدلی هرچه بیشتر می‌تواند کمک شایانی بکند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه نمایندگان ۱۵ کشور دنیا در این دوره از مسابقات حضور دارند که مهمان زنجانی‌ها هستند، ابراز کرد: برگزاری مسابقات در توسعه و رشد این رشته ورزشی در استان زنجان نقش ویژه‌ای را ایفا خواهد کرد.

درویش امیری با بیان اینکه برگزاری مسابقات بدمینتون بین‌المللی دهه فجر تاثیر فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در بردارد، خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات ظرفیت و قابلیت‌های بدمینتون استان زنجان را به دیگران می‌شناساند.

وی با بیان اینکه همه کمیته‌های پیشنهاد شده برای برگزاری این مسابقات فعالانه در پیشبرد امور شرکت داشته باشند، اظهار کرد: این مسابقات در استان زنجان برگزار خواهد شد و وزیر ورزش و جوانان انتظار دارد تا این دوره از مسابقات به صورت مطلوب و شایسته برگزار شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.