سنندج - نماینده ولی ‌فقیه در استان کردستان گفت: ملت ایران با وجود تنوع در رنگ و مذهب، در بحث اتحاد الگویی کاملی هستند.

ملت ایران در بحث اتحاد الگوی کاملی برای دنیا است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز شنبه در دیدار با معاون سازمان نهضت‌العلمای اندونزی گفت : در طول تاریخ انقلاب مردمان این سرزمین ثابت کرده‌اند که دین اسلام و دفاع از ارزش‌های انقلاب بیش از هر چیزی برای آنها اهمیت دارد و برای پاسداری از این ارزش‌ها حاضر به هر نوع ایثار و از خودگذشتگی هستند.

وی عنوان کرد: ملت ایران با تکیه بر همین اصول اساسی توانسته‌اند در برابر تمام هجمه‌های دشمنان ایستادگی و پله‌های رشد و ترقی در عرصه‌های مختلف را یکی پس از دیگری بپیمایند.

وی ادامه داد: وحدت بین مسلمانان برنده‌ترین سلح در برابر دشمنان است که ارتباطات مختلف و برگزاری برنامه‌های متعدد بین کشورهای اسلامی می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و تقویت بیش از پیش این وحدت شود.

نماینده ولی ‌فقیه در کردستان اضافه کرد: همه دنیا ایران را محور مقاومت اسلامی می داند و این کشور به عنوان الگوی مقاومت اسلامی و استکبارستیزی شناخته شده است.

آیت الله حسینی شاهرودی اظهارداشت: امروز بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی غیر اسلامی از رهبر معظم انقلاب حرف شنوی دارند و این مسئله موجب خشم دشمنان انقلاب شده است.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف اصلی تحریم‌ها جلوگیری از سرعت پیشرفت ایران است، اما با وجود تمام هجمه‌های دشمنان ایران به لحاظ پیشرفت‌های علمی در دنیا اول است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز در مباحث هسته‌ای، نانو، پزشکی و دفاعی پیشرفت‌های خوبی داشته و این درحالی است که دشمنان همواره با توطئه‌های خود در صدد جلوگیری از پیشرفت‌های علمی و دفاعی ما هستند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.