بجستان- فرماندار بجستان گفت: با توجه به اینکه امروز نیاز مادی خواسته اول آموزش و پرورش است تعامل همه دستگاهها برای رفع نیازهای این اداره لازم است.

تعامل همه دستگاه ها لازمه رفع نیازهای آموزش و پرورش است

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، شب گذشته حسین ابراهیمی فرماندار بجستان در جلسه شورای آموزش و پرورش تعامل همه دستگاهها با آموزش و پرورش  را یکی از نیازهای اصلی در آموزش و پرورش دانست و افزود:همه دستگاه ها موظفند برای کمک به این اداره تلاش کنند.

رئیس شورای آموزش و پرورش افزود: امروزه نیاز مالی در این اداره بیش از همیشه احساس می شود و دست همه همشهریان را چه در خارج شهرستان و چه داخل به گرمی می فشاریم زیرا نیاز مالی بیش از همیشه احساس می شود.

وی گفت: اینکه شورای آموزش و پرورش بجستان توانسته است رتبه سوم استان را به خود اختصاص دهد کار مهمی است ولی کسب این رتبه کافی نیست وباید بررسی کنیم و تلاشهای جدی تری صورت دهیم که  رتبه اول را در سالهای آینده کسب کنیم واین مهم نیز امکان پذیر خواهد بود.

 حسین ابراهیمی با تاکید مجدد بر اینکه نیاز مالی یکی از نیازهای اساسی آموزش و پرورش امروزی است گفت: برای درآمد زایی باید راهکار ارائه شود و پیش نهاد بدهند و در کنار قوانین دست و پاگیر و با توجه به اینکه از خانواده ها پول گرفته نشود فکر کنیم ببینیم برای این مهم چیکار کنیم.

وی مساعدت ویژه همه ادارات در حوزه کاری و در حد وسع و توانشان را خواستار شد و تا کید کرد: از هر اداره ای در حد توانش انتظار داریم نه بیشتر و این امکان پذیر نخواهد بود مگر اینکه ظرفیتهای ادارات را شناسایی کنیم به جهت اینکه کمک حتما کمک مالی نیست بلکه از هر طریقی در توان داشته باشند باید کمک گرفته شود.

فرماندار بجستان گفت: نباید همه به دنبال تعریف و تمجید باشیم بلکه نقد درست هم لازم است و لذا کلیه اعضا لازم است ضمن اشراف بر دستور کار جلسه آینده بدانند که چه مصوبه ای داشته ایم و خروجی آن را در جلسه بعد لمس کنند.

حسن عزیزی دبیر شورای آموزش و پرورش گفت: دیگر کفگیر به ته خورده و فشار اقتصادی زیاد است لذا باید همه تدابیری که لازم است برای  تامین بار مالی اندیشیده شود را بررسی کنیم.

عزیزی گفت: به مدارسی که در دست سایر ارگانها می باشد بارها یاد آوری کرده ایم و مجددا بطور جدی باید به انها بگوییم که خالی کنند زیرا انها را از طریق اینکه  اجاره بدهیم خواهیم توانست کمی ازنیاز مالیمان را جبران کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش بجستان گفت: روال کار بر این است که مصوبات جلسه قبل را در اول جلسه برای اعضا بیان کنیم ولی مکتوب نکرده ایم که ان را هم انجام خواهیم داد

وی مجددا تاکید نمود که باید همه یک دست شویم و نگذاریم از حق دانش اموز و یا خیری که به نیت آموزش و پرورش مدرسه ای ساخته را در اختیار سایر ارگانها و ادارات داده شود بدون مطالبه گری و رفع نیاز خود این اداره.

لازم به ذکر است در این جلسه رئیس شورای شهرستان  و مسئول پارلمان معلمان و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش پیشنهاداتی ارائه کرده و مورد بحث و تبادل نظر نیز قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.