جوین_ فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جوین اعلام کرد: مبارزه با قاچاقچیان خرده فروش مانع از اسیب های اجتماعی به جامعه می شود.

قاچاقچیان خرده فروش شهرستان جوین دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان جوین ۳ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و پنج کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از قاچاق چیان کشف وضبط شد.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جوین گفت:  در راستای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده ظرف  ۲۴ ساعت گذشته در تعدادی از مناطق جرم خیز این شهرستان اجرا شد.

 سرهنگ مهدی غلام زاده خاطر نشان کرد: در این طرح ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳ خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر و از آنها مقدار پنج کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان جوین با اشاره به معرفی متهمان به  دادسرای شهرستان جوین تصریح کرد: پلیس شهرستان جوین با عزم جدی از هیچ تلاشی در برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر دریغ نمی‌کنند، و شهروندان می‌توانند،  با گزارش هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در این امر پلیس مبارزه با مواد مخدر را یاری دهند.  

سرهنگ غلام زاده تاکید کرد: نیروی انتظامی برای پیش گیری از آسیب های اجتماعی با قاطعیت قاچاقچیان خرده فروش را که عامل ویرانی خانوادها است، گوشمالی نموده، و مانع از توزیع مواد افیونی بین نوجوانان شهرستان جوین شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.