سنندج - جشنواره اقوام ایرانی همراه با نمایشگاه معرفی جاذبه‌های گردشگری و عرضه محصولات صنایع دستی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج برگزار و برپا شد.

جشنواره اقوام ایرانی در سنندج آغاز شد

به گزارش قدس آنلاین، جشنواره اقوام ایرانی همراه با نمایشگاه معرفی جاذبه‌های گردشگری و عرضه محصولات صنایع دستی در این شهر برگزار شد.

این نمایشگاه از یکم تا ششم بهمن ماه هر روز از ساعت 3 تا 9 شب و روز جمعه از ساعت 10 صبح تا 9 شب در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی سنندج میزبان مراجعه‌کنندگان است.

دبیر جشنواره اقوام ایرانی عصر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: جشنواره اقوام ایرانی بعد از گذشت سه سال با همکاری میراث فرهنگی استان، مدیریت نمایشگاه بین‌المللی و با مجری شرکت آوای هنر برگزار می‌شود.

امیر زیوری‌گل افزود: این نمایشگاه متشکل از 105 غرفه بوده که 20 غرفه آن تفریحی، رفاهی، مسافرتی و مابقی غرفه‌های سوغاتی است.

وی با بیان اینکه در این جشنواره 43 غرفه صنایع دستی محصولات خود را در معرض دید قرار دادند، گفت: در این جشنواره 12 نوع سوغات استان‌های مختلف و 15 نوع صنایع دستی شهرهای مختلف کشور به نمایش گذاشته شده است.

زیوری‌گل با اشاره به اجرای مسابقه و طنز در جشنواره اقوام ایرانی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه هر روز از یکم تا ششم بهمن ماه گروه کردستان، گروه شمالی و گروه آذری به اجرای رقص محلی می‌پردازند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.