رشتخوار - فرماندار شهرستان رشتخوار با اشاره به اجرای طرح های فولادی ،احداث سیلو گندم، معاینه فنی، شرکت ساخت فیلر هوا، شرکت بسته بندی زعفران، کارخانه پودر سیر و پیاز و ... بیان کرد: با ریل گذاری های صورت گرفته ، رشتخوار شاهد یک رونق عظیم اقتصادی خواهد بود.

رشتخوار شاهد رونق اقتصادی خواهدبود

خالقداد عرب در گفت و گو با  قدس آنلاین روز دوشنبه، با اشاره به این که امروز بحث بیکاری جوانان دغدغه همه خانواده ها  است خاطر نشان کرد: در این بین همه ما وظیفه داریم با تکریم سرمایه گذاران و تسهیل ضوابط و مقررات اداری آنان را راغب به سرمایه گذاری کنیم که این مسئله رویکرد جهادی لازم دارد و خوشبختانه در شهرستان رشتخوار این روحیه در بین مسئولین مشهود است.

وی  افزود: با هماهنگی هایی که با مسئول امور املاک و اراضی آستان قدس انجام شده، مجموعه دامداری آستان قدس  رضوی تعهد داده صد در صد افزایش ظرفیت در تولید شیر و افزایش دام شیرده داشته باشد و اگر آن ها در این میان بتوانند یک کارخانه شیر در شهرستان احداث نمایند. این امر هم باعث اشتغالزایی جوانان زیادی می شود.

فرماندار شهرستان همچنین با اشاره به حوزه کشاورزی در این شهرستان افزود: با توجه به اینکه شهرستان رشتخوار یک شهرستان کشاورزی و دامپروری است، باید سعی کنیم که تعداد طرح های خود را نسبت به آمار استانی افزایش دهیم.
 
عرب اظهار  داشت: از مجموع  ۹۴۶  طرح استانی در حوزه کشاورزی اعتبارات  ۴۰۰  طرح پرداخت شده، که از این آمار ۲  طرح مصوب مربوط به شهرستان رشتخوار بوده است که مبلغ پرداختی نداشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.