رشتخوار -رییس شورای اسلامی بخش مرکزی رشتخوار گفت:سرمایه گذاری در پروژه پنل های خورشیدی در شهرستان رشتخوار صرفه اقتصادی دارد که بیش از ۸۴ میلیارد تومان در حوزه انرژی های پاک در این شهرستان سرمایه گذاری می شود.

بیش از ۸۴ میلیارد تومان در حوزه انرژی های پاک  سرمایه گذاری می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شجاع الدین اسدی روز دوشنبه در فرمانداری و در جمع سرمایه گذاران پنل خورشیدی و انرژی پاک در رشتخوار گفت:یکی از اولویت های کاری ما جذب سرمایه گذاران جهت تولید ثروت، ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در سطح شهرستان رشتخوار است .

وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر یک سرمایه گذار آلمانی برای اجرای پروژه پنل های خورشیدی و تولید انرژی پاک، با تولید ۷۰ مگاوات برق و ایجاد  ۱۵۰ شغل مرتبط در این زمینه، بیش از   ۸۴ میلیارد تومان در رشتخوار سرمایه گذاری می کند.

 وی با اشاره به استقبال مسئولان از اجرای این پروژه های  پر سود خاطر نشان کرد:در حال حاضر بیش از ۲۰۰ میلون  تومان از سوی جوانان جویای کار در این حوزه در سطح شهرستان رشتخوار سرمایه گذاری کرده اند که با اداره برق رشتخوار قرارداد بسته اند و هر ساله میلیون ها تومان سود می برند. از ۳۲۰ هزار هکتار عرصه طبیعی شهرستان رشتخوار ۵۰ هزار هکتار آن بیابان است که  سرمایه گذاران به راحتی می توانند از انرژی خورشیدی به راحتی سرمایه تولید کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.