شهرکرد-پس از ماه ها کشمکش و بحث و جدل، سید عباس جزایری، مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با صندلی مدیریت خداحافظی و عرصه کار را به مدیر جدید واگذار کرد.

مدیر کل کار بیکارترین استان کشور از کار برکنار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد،استان چهارمحال در رتبه بیکاری با نرخ ۲۳ درصد بالاترین نرخ بیکاری را در میان ۳۱ استان کشور به خود اختصاص داده است و این رکورد فقط در اختیار این استان می باشد.

اما پس از ماه ها کش و قوس که بنا بود اولین تغییر در سطح مدیران ارشد به نام مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رقم بخورد با مخالفت استاندار به تعویق افتاد و این تعویق دیری نپایید.

قرار بود در تاریخ ۱۲ آذر ماه سال جاری با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی مدیر کل جدید معرفی شود که بدلیل ناهماهنگی وزیر با استاندار، تودیع و معارفه ۱۲ آذر لغو و به وقت دیگری موکول شد.

حال پس از گذشت ۲ ماه از لغو تودیع و معارفه فوق، قرار است فردا ۳ بهمن ماه و با حضور معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از خدمات ۴ ساله سید عباس جزایری پردنجانی تجلیل و حفیظ الله فاضلی لردجانی بعنوان مدیر کل جدید رونمایی شود.

گفتنی است،در دولت دوم دکتر روحانی این سومین تودیع و معارفه مدیران ارشد است که به ترتیب می توان به تغییر مدیران ورزش و جوانان،اداره اطلاعات استان و آخرین هم کار و امور اجتماعی اشاره نمود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.