خرم آباد- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر از تخریب بنای غیرمجاز در محدوده منابع طبیعی این شهرستان خبر داد.

تخریب بنای غیرمجاز در محدوده منابع طبیعی پلدختر

به گزارش قدس آنلاین، میر شهرام میررضایی اظهار داشت: یکی از ساکنان روستای «وره زرد خرسدر» از توابع شهرستان پلدختر به ساخت بنای غیر مجاز در محدوده منابع طبیعی اقدام کرده بود.

وی افزود: این بنای غیر مجاز  با حضور رئیس کلانتری مرکزی، نماینده حقوقی اداره منابع طبیعی و شخص محکوم شده بدون هیچ گونه درگیری و در امنیت کامل توسط ادوات، تخریب شد.

رئیس اداره منابع طبیعی پلدختر گفت: با حکم مرجع قضایی شهرستان پلدختر برخورد با هرگونه بنای غیر مجاز در محدوده عرصه های ملی در دستور کار اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان قرار دارد.

وی افزود: بر این اساس اداره منابع طبیعی با متخلفان و متصرفان و عاملان تخریب و ساخت و ساز غیر مجاز در عرصه های ملی به شدت برخورد کرده و از حریم منابع طبیعی حفاظت می کند.

میررضایی خاطر نشان کرد: عرصه های جنگلی، مرتعی و منابع طبیعی جزو سرمایه های ارزشمند ملی و نیاز اساسی و بی بدیل نسل های آینده است که باید به طور جدی از آن صیانت و حفاظت شود.

وی افزود: از این رو ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی پلدختر به صورت شبانه روزی از منابع ملی حفاظت و با سودجویان و زمین خواران مطابق قانون برخورد خواهند کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری پلدختر حفاظت از اراضی ملی و انفال را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: کسانی که قصد خرید زمین به ویژه اراضی فاقد سند رسمی را دارند برای حصول اطمینان از ملی نبودن آن قبل از انعقاد قرارداد به این اداره مراجعه کنند.

میررضایی از عموم مردم خواست در صورت مشاهده یا اطلاع از هر گونه تجاوز و یا تصرف به منابع ملی و عرصه های جنگلی و مرتعی مراتب را با سامانه ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.