جوین_ پارلمان بانوان شهرستان جوین بمناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری و روزپرستار با قدردانی از تلاش شبانه روزی آنان از مجمع خیرین سلامت هم قدردانی کردند.

پارلمان بانوان شهرستان جوین میلاد حضرت زینب روز پرستار را گرامی داشت

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، یکی از اعضای پارلمان بانوان شهرستان جوین گفت: به مناسبت میلاد با سعادت یگانه بانوی پرچ دار صحرای کربلا و روز پرستار و تکریم از پرستارانی که الگوی عشق و پرستش‌ خود را حضرت زینب کبری (س) قرار داده‌اند، نه تنها درتقویم سالیانه و برگزاری مناسبتی خاص ضروری است، بلکه به عنوان یک الزام باید در همه زمانها زحمات و تلاشهای خالصانه آنان برجسته و مورد ارج قرار گیرد.  

سمیه فتح آبادی خاط مشان کرد: خیرین بزرگوارعرصه سلامت کشورکه بی نام ونشان  با بذل مال و کمک و یاری رسانی به عرصه سلامت ایفای وظیفه الهی و انسانی مینمایند، درواقع به نوعی کمک به امرپرستاری و بهبود سلامت و بهداشت در کشور میباشند.  

وی تاکید کرد: در مقابل این همه تلاش به جز این که سهم کوچکی از گرامیداشت ولادت با سعادت پیام رسان عاشورا حضرت زینب (س) و روز پرستار داشته، و به همه پرستاران عزیز و ارجمند تبریک عرض  کنیم  و آرزوی سلامتی برای این قشر زحمت کش استعانت الهی را  با همدلی و خدمت عاشقانه بیشتر چون همیشه مرهمی برآلام و درد بیماران باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.