نظرآباد- سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد از افتتاح یک طرح ورزشی دردهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد و گفت: با تکمیل طرح های نیمه تمام سرانه فضاهای ورزشی نظرآباد به بیش از نیم متر می رسد.

سرانه ورزشی نظرآباد به بیش از نیم متر می رسد

نبی الله دهقانی پور در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: پیش از این تاکنون ۲زمین چمن طبیعی و مصنوعی در نظرآباد در ایام هفته دولت افتتاح شده بود وپروژه سالن ورزشی دنگیزک سومین پروژه قابل افتتاح سال جاری محسوب می شود.

وی به طرح های نیمه تمام اشاره کرد و گفت: تاکنون چند طرح به بهره برداری رسیده است و باافتتاح سالن ورزشی در روستای دنگیزک و سالن چند منظوره نظرآباد پروژه های نیمه کاره سال جاری به اتمام می رسد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نظرآباد با اشاره به میزان سرانه فضاهای ورزشی در این شهرستان گفت: در سال جاری سرانه های ورزشی به ازای هر فرد ۴۴ سانتی متر بوده است.

دهقانی پور تصریح کرد: باتوجه به افتتاح طرح های نیمه کاره پیش بینی می شود که سرانه های ورزشی در سال آینده به ازای هر فرد به ۵۵ سانتی متر برسد.

وی از تعامل مناسب اداره ورزش و جوانان با مدیریت شهری شهرستان نظرآباد خبر داد و گفت: تاکنون مشکل خاصی بین اداره ورزش و مسئولین شهری در حوزه ورزش نبوده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نظرآباد تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر نظرآباد به خوبی در کنار اداره ورزش فعالیت می کنند تا ورزش در این شهرستان به جایگاه واقعی خود دست یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.