سرمربی استقلال می گوید بعضی از بازیکنان بخاطر شرایط فرهنگی به استقلال و ایران نمی آیند.

وینفرد شفر: بعضی بازیکنان به خاطر شرایط فرهنگی به استقلال نیامدند

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد شفر امروز با انتشار پستی در صفحات مجازی خود با طرفداران استقلال درد دل کرد و گفت:« در دو ماه گذشته چند بازیکن توسط مدیربرنامه های مان از سرتاسر جهان برای پیوستن به استقلال به ما معرفی شدند که بعضی از آنها مناسب استقلال نبودند».

او ادامه داد:«ما به دو بازیکن احتیاج داریم. دو بازیکنی که هم از لحاظ فنی خوب باشند و هم تجربه لازم را داشته باشند تا ما را در لیگ قهرمانان آسیا همراهی کنند. بعضی بازیکنان خیلی خوب بودند اما بسیار گران! بعضی های شان به خاطر شرایط فرهنگی ایران به این جا نیامدند و برخی هم خواسته های غیرواقعی داشتند!».

پیرمرد آلمانی در ادامه تصریح کرد:«در حال حاضر نمی شد به سرعت بازیکنان موردنیازمان را جذب کنیم. بعد از تمرین امروز دوباره در باشگاه جلسه برگزار می کنیم تا با گزینه های موردنظرمان ارتباط برقرار کنیم».

وینفرد شفر در حالی این پست را منتشر کرد تا به نگرانی طرفداران پیرامون آینده تیم واکنش نشان بدهد که شب گذشته بعد از منتفی شدن امضای قرارداد با مهاجم پرتغالی جلسه ای چند ساعته با رضا افتخاری در ساختمان باشگاه برگزار کرد تا زمینه حضور گزینه های آلترناتیو برای امضای قرارداد و تقویت استقلال در پست مهاجم و هافبک را فراهم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.