بجنورد- معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف خراسان شمالی گفت: بیش از ۲۰۰ اثر ادبی به دبیرخانه جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری اوقاف خراسان شمالی از ۱۸ استان کشور ارسال شده است.

۲۰۰ اثر ادبی به دبیرخانه جشنواره وقف خراسان شمالی ارسال شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی، حجت الاسلام صفری افزود:  آثار ارسال شده به جشنواره ۶۵ اثر شعر، ۴۰ اثر داستان کوتاه، ۳۵ اثر داستانک ،۲۵ اثر خاطره و ۲۸ اثر متن ادبی است. 

وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره وقف چشمه همیشه جاری با موضوع متن ادبی را تا ۱۵ بهمن ماه اعلام و نتایج و آثار برتر نیز ۳۰ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

وی افزود: جشنواره وقف، چشمه همیشه جاری در محورهای وقف و قرآن، وقف و توسعه آموزش عالی، وقف با رویکرد هنر دینی، وقف و اقتصاد مقاومتی، وقف و سلامت و وقف وحوزه های علمیه برگزار می شود، علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به پست الکترونیکیjashnvarevaghf@yahoo.com ارسال کنند.

حجت الاسلام صفری گفت: این جشنواره ۶ اسفندماه جاری در محل سالن اجتماعات دانشگاه بجنورد با حضور مسولان، دانشگاهیان، اعضای انجمن هاب ادبی و علاقه مندان به حوزه شعر و ادب و اصحاب وقف برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.