نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: آقای نوبخت! شما با این بودجه‌ای که به مجلس ارائه کرده‌اید، موجب شده اید که وزرا برای گرفتن بودجه بیشتر پُشت در اتاق شما صف بکشند.

قاضی‌پور: وزرا برای گرفتن بودجه بیشتر پُشت در اتاق نوبخت صف کشیدند

به گزارش قدس آنلاین، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۳ بهمن) پارلمان، در اخطاری به اصل ۵۲ قانون اساسی استناد کرد وز در واکنش به اظهارات رئیس رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره عملکرد بودجه سال ۹۶، مهم‌ترین مشکل بودجه‌ای را تطابق نداشتن آن با واقعیات دانست و گفت: بودجه کشور از بودجه جاری به اضافه بودجه‌های عمرانی و همین‌طور استفاده از اوراق مشارکت تشکیل شده که مجموع اینها سیستم بانکی کشور را بر هم زده است.

وی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه، اظهار داشت: شما با این بودجه‌ای که به مجلس ارائه کرده‌اید، موجب شده اید که وزرا برای گرفتن بودجه بیشتر پُشت در اتاق شما صف بکشند که از این طریق، شأن وزرای دولت رعایت نمی‌شود؛ این روش موجب شده که دستگاه‌های کشور به خواب بروند، زیرا همه دغدغه‌های وزرا، گرفتن بودجه بیشتر از سازمان برنامه است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس در پایان خطاب به نوبخت، خاطرنشان کرد: آقای نوبخت! هزینه‌های جاری را کم کنید و به جای آ‌ن به داد فقرا، کارگران،کشاورزان و اقشار ضعیف برسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.