از آنجایی که حماس تحت تاثیر برخی اظهارات فریبنده رژیم های عربی مدتی دل در گرو مذاکرات سازش داشت درحال حاضر به این نتیجه رسیده که مذاکرات نتیجه ای ندارد و تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مبارزه در راستای نابودی سران این رژیم کودک کش است. لذا این نامه ترمیم پل های خراب شده بین ایران و حماس است.

نامه هنیه به رهبر معظم انقلاب تجدید نظری در سیاست های حماس نسبت به مسائل فلسطین و منطقه است

قدس آنلاین- حسن هانی زاده کارشناس مسائل بین الملل درباره نامه آقای اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس به رهبر معظم انقلاب اسلامی به خبرنگار قدس آنلاین گفت: این نامه ساعاتی پس از سخنرانی پر شور وانقلابی رهبر انقلاب در خصوص آزادی بیت المقدس وکمک به ملت فلطسین صادر شد که اسماعیل هنیه در این نامه به فرازهایی از سیاست های ملت فلسطین درمقابله با رژیم صهیونیستی اشاره و به نوعی که یادآور شد موضوع سازش و گفتگو با رژیم صهیونیستی به پایان رسیده وملت فلسطین آماده تقابل با رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: رویکرد این نامه نشان می دهد ملت فلسطین از رژیم های سازشکار عرب و تشکیلات خودگردان ناامید شده  و مساله پایتخت کردن بیت المقدس که توسط دونالد ترامپ عنوان شد موجب گردید ملت فلسطین  به این نتیجه برسند که تنها حامی آنها  ملت ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران است، به همین دلیل این نامه بازگشت و تجدید نظری در سیاست های حماس نسبت به مسائل فلسطین و منطقه است.

هانی زاده خاطرنشان کرد: از آنجایی که حماس تحت تاثیر برخی اظهارات فریبنده رژیم های عربی مدتی  دل در گرو مذاکرات سازش داشت درحال حاضر به این نتیجه رسیده که مذاکرات نتیجه ای ندارد و تنها راه مقابله با رژیم صهیونیستی مبارزه در راستای نابودی سران این رژیم کودک کش است.   لذا این نامه  ترمیم پل های خراب شده بین ایران و حماس است.   وی در خاتمه گفت: حماس دریافته  که ایران تنها حامی جنبش های مقاومت فلسطین است لذا این نامه تاثیر بسیار مهمی در روحیه رزمندگان فلسطینی ایجاد کرده ضمن اینکه در حقیقت ملت فلسطین با رمز گشایی از بیانات اخیر رهبر انقلاب در مورد بیت المقدس به این نتیجه رسیده که قطب نمای حرکت مقاومت در دستان پر توان و اندیشه والای رهبر ایران اسلامی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.