بیرجند- مدیرکل نوسازی مدارس استان خراسان جنوبی از توزیع دوازده هزار و ۵۱۶ انواع تجهیزات آموزشی از ابتدای امسال در مدارس استان خبر داد.

مدارس به تجهیزات آموزشی هوشمند مجهز شدند

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا بیکی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 12 هزار و 516 قلم انواع تجهیزات آموزشی از ابتدای امسال در بین مدارس استان خراسان جنوبی توزیع شده است.

وی افزود: این اقلام بر اساس اعلام نیازمندی‌های مدارس توسط ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و همچنین تجهیز مدارس تازه تاسیس و شامل میز، صندلی، انواع کیت‌های آموزشی، لوازم مورد نیاز در جهت هوشمندسازی مدارس، ادوات آزمایشگاهی، فرش، و موکت بوده است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خراسان جنوبی گفت: سهم تجهیزات خریداری شده از محل اعتبارات سرمایش گرمایش نوسازی مدارس کشور  9 هزار و 906 مورد است که از ابتدای امسال به استان خراسان جنوبی تحویل شده است.

بیکی بیان کرد: مابقی تجهیزات خریداری شده از محل اعتبارات سرمایش گرمایش نوسازی مدارس استان و همچنین سایر اعتبارات استانی است که میزان مبلغ تخصیصی بابت این تجهیزات بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وی اظهار داشت: از جمله اهداف نوسازی مدارس استان خراسان جنوبی در کنار ساخت فضاهای آموزشی با کیفیت لازم، تجهیز این فضاها بر اساس استانداردهای تعریف شده و مورد نیاز دانش آموزان است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.