رئیس مجلس با بیان اینکه تنها روشی که در مقابل رژیم صهیونیستی جواب می‌دهد مقاومت است گفت: رژیم صهیونیستی از رشد فکر مقاومت در جوامع اسلامی می‌هراسد.

رژیم صهیونیستی از رشد فکر مقاومت در جوامع اسلامی می‌هراسد

به گزارش قدس آنلاین، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در همایش جمعیت دفاع از ملت فلسطین با عنوان «غزه نماد مظلومیت؛ دفاع از مردم فلسطین» گفت:  وظیفه انسانی، اسلامی و اخلاقی ما دفاع از مردم فلسطین  است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از نظر امنیت ملی برای همه کشورها اسرائیل یک مزاحم دائمی است، دانشمندان هسته ای ما را رژیم صهیونیستی  ترور کرد، هر کدام از دانشمندان ما ستونی برای کشور بودند. رژیم صهیونیستی، رژیمی  شرور در منطقه است. در برخی از کشورها وارد می شوند تا کارهای ایضایی انجام دهند. باید در برابر این رژیم شرور ایستادگی و مقاومت کرد.

لاریجانی گفت: از بعد انسانی، اخلاقی و منافع ملی باید دانست اگر در مقابل این رژیم  ایستادگی نشود جلو می آید، فراز و فرود هایی در مبارزه با رژیم صهیونیستی وجود داشته است. امام خمینی فرمودند اگر هرکدام از کشورهای اسلامی یک سطل اب بریزند، رژیم صهیونیستی از بین می رود، در همه مبارزاتی که منجر به عقب نشینی شد رگه ای از خیانت وجود دارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی و امریکا تلاش زیادی برای حذف حزب الله کردند آنها معتقد بودند کار حزب الله در حال اتمام است از روز دهم جنگ به بعد احساس کردند. کار سخت شده بعد از دو هفته دلال های منطقه ای دست به کار شدند با ایران برای حل مشکل تماس گرفتند تلاش می کردند که رژیم صهیونیستی را از منجلابی که گرفتار شده نجات دهند.

وی ادامه داد: این ایستادگی نشان داد این رژیم قابل راندن است پیش از این وقتی چند کشور باهم متحد می شدند نمی توانستند رژیم صهیونیستی را شکست دهند اما وقتی ملتها در کار هم مقاومت کردند، پیروز شدند.

تنها روشی که در مقابل رژیم صهیونیستی جواب می دهد مقاومت است

لاریجانی اظهار داشت: از زمانی که بحران در سوریه و در برخی کشورها ایجاد شد، انرژی کشورهای اسلامی گرفته شد، مجالی برای اسرائیلی‌ها  ایجاد شد، وقتی دوستان فلسطینی به ایران می آمدند می گفتیم برخی از کشور ها می خواهند ستون مقاومت را بزنند، گاهی قبول می کردند، گاهی هم نمی پذیرفتند. حالا بر همه عیان شده است که هدف از بین بردن، انرژی کشورهای اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه  با طرح برخی موضوعات مانند انتقال پایتخت اسراییل قصد دارند فضا را برملت فلسطین تنگ کنند، اظهار داشت: برخی کشورهای اسلامی هم خیانت می کنند و بحث ارتباط با رژیم صهیونیستی را مطرح می کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها روشی که در مقابل رژیم صهیونیستی جواب می دهد مقاومت است، گفت: ادعای امریکا برای انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی یک فایده ای داشت، گروه های فلسطینی فهمیدند هیچ در دست شان نیست و باید مقاومت کنند. کشورهای اسلامی نیز اراده سیاسی شان به کمک به فلسطین معطوف شد.

لاریجانی گفت: برخی کشورهای اسلامی درسال های اخیر یا ملاحظه حرف میزدند اما امروز هوشیار شدند، رژیم صهیونیستی از رشد فکر مقاومت در جوامع اسلامی می ترسد، حوادث اخیر موجب رشد تفکر مقاومت شد، امیدواریم روزی مردم فلسطین از این فشارها نجات یابند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.