نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از بررسی همزمان لایحه بودجه سال ۹۷ و برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران در کمیسیون تخصصی خبر داد و گفت: این دو موضوع مکمل یکدیگرند.

لایجه بودجه ۹۷ و برنامه سوم توسعه شهر مکمل یکدیگرند

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن رسولی در بررسی یک فوریت طرح سیاست ها، راهبردهای اساسی، الویت ها و مسایل کلیدی، الزامات، ویژگی ها و رویکردهای تدوین برنامه پنج ساله سوم توسعه شهر تهران و برنامه راهبردی عملیاتی شهرداری تهران(۱۳۹۸- ۱۴۰۲) در دفاع از ضرورت یک‌فوریتی این طرح، اظهار کرد: شهرداری به درستی برای مدیریت صحیح به تشکیل ستاد راهبری تنظیم برنامه سوم شهر تهران اقدام کرده که این ستاد هم اکنون فعال است.  

وی ادامه داد: علاوه بر اسناد بالادستی، شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاحات برنامه‌ای را تدوین و در اختیار شورا قرار داده است. کمیسیون برنامه و بودجه از شهرداری می خواهد تا در تنظیم برنامه سوم شهر تهران این برنامه را که از مطالبات مردم است را لحاظ کند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با بیان اینکه رسیدگی به لایحه بودجه شهرداری و برنامه پنج ساله سوم شهرداری مکمل یکدیگر هستند، تصریح کرد: کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با تلاش شبانه روزی این دو موضوع را به طور همزمان پیگیری خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.