تیم فوتبال منچستر سیتی در دیدار مقابل بریستول سیتی به پیروزی رسید. با این نتیجه شاگردان گواردیولا فینالیست رقابتهای جام اتحادیه شدند.

خبری از شگفتی در زمین بریستول سیتی نبود/ منچستر سیتی فینالیست جام اتحادیه شد

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال بریستول سیتی و منچستر سیتی سه شنبه شب در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام اتحادیه باشگاههای انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان منچستر سیتی پیروزی ۳ بر ۲ را کسب کرد.

لروی سانه در دقیقه ۴۳ گل تیم منچستر سیتی را به ثمر رساند تا نیمه نخست با برتری شاگردان گواردیولا خاتمه یابد.

در دقیقه ۴۹ کوین دی بروینه با فرار و پاس عالی خود سرخیو آگوئرو را در موقعیت خوبی قرار داد تا شوت او به زاویه مخالف گل دوم سیتی را بدنبال داشته باشد.

بریستول سیتی که تیم شجاعی به نظر می رسید در دقیقه ۶۴ توسط مارلون پک یکی از گل ها را پاسخ داد. میزبان که از این این گل روحیه گرفته بود در دقیقه ۹۴ روی ضربه فلینت به گل تساوی رسید.

این گل تنها دو دقیقه دوام داشت. در حالی که هواداران میزبان غرق در شادی بودند یک دفع ناقص از مدافع بریستول سیتی توپ را در اختیار سانه قرار داد و پاس عرضی او باعث شد تا کوین دی بروینه در دهانه دروازه کار را تمام کند.

بدین ترتیب تیم منچستر سیتی فینالیست جام اتحادیه شد و پپ گواردیولا می تواند با فتح لیگ کاپ، نخستین جام را در این فصل بالای سر ببرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.