یزد- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد با اشاره به ظرفیت های اقتصادی این استان گفت: اتفاقات خوب و بزرگی در یک سال آینده در حوزه اقتصادی استان رقم خواهد خورد .

اتفاقات خوبی در حوزه اقتصادی استان یزد رقم خواهد خورد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی امور اقتصادی و دارایی استان یزد، علی زینی وند در جمع نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های عضو مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان بر رفع موانع و مشکلات در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری  تاکید کرد و اظهار داشتت: نباید شاهد معضل بیکاری در استان باشیم و طرح هایی که توجیه اقتصادی دارند نباید فرایند مجوزهای آن طولانی شود و اگر طرحی هم توجیه ندارد نباید برای آن وقت صرف شود.

وی افزود: دستگاههای که طرح و برنامه ای در حوزه های اقتصاد، اشتغال و سرمایه گذاری دارند که بخشی از مشکلات اقتصادی استان را حل می کند آن را در دستور کار قرار  داده و در کمترین زمان ممکن بررسی کنند.

زینی وند از نمایندگان تام الاختیار عضو مرکز خدمات سرمایه گذاری خواست تا طرح های راکد در حوزه های یاد شده را در یک ماه آینده شناسایی و نتیجه را اطلاع دهند.

وی همچنین با اشاره به چالش جدی اشتغال و اقتصاد در استان  تصریح کرد: مدیران این دوره باید ریسک پذیر باشند و  قدرت ریسک پذیری بالایی داشته باشند.

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان یزد هم در این نشست ضمن قدردانی از توجه ویژه مقامات ارشد اجرایی استان به بحث اقتصاد و سرمایه گذاری از برگزاری مداوم نشست هم اندیشی نمایندگان تام الاختیار دستگاههای عضو خبر داد

محمد دهقان منشادی گفت: تسهیل در صدور مجوزهای سرمایه گذاری با تسریع در راه اندازی سامانه های سام و دادور، تدوین نقشه راه جذب سرمایه گذاری، الزام دستگاههای اجرایی به استفاده از ظرفیت های خطوط اعتباری خارجی و فاینانس، تعیین تکلیف طرح های سرمایه گذاری راکد و رفع مشکلات طرح های سرمایه گذاری نیمه تمام از اولویت های مهم مرکز خدمات سرمایه گذاری استان می باشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.