رئیس فدراسیون هندبال بدنبال ناکامی تیم ملی در راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا و کسب مجوز حضور در دیدارهای جهانی گفت: انتظارمان بیشتر از این بود.

واکنش رئیس فدراسیون هندبال به ناکامی تیم ملی در رسیدن به جام جهانی

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی هندبال کشورمان در هجدهمین دوره رقابت های قهرمانی هندبال مردان آسیا و انتخابی مسابقات جهانی با قبول دو شکست برابر کره جنوبی و عربستان از راهیابی به مرحله نیمه نهایی و شانس کسب امتیاز ورودی رقابت های جهانی باز ماند.

این دو شکست و ناکامی در حالی برای تیم ملی هندبال ایران رقم خورد که این تیم با ترکیبی از بازیکنان لژیونر که هر کدام در تیم های باشگاهی اروپا از بهترین ها بوده و حتی برخی در لیگ هایشان از بهترین بازیکنان سال انتخاب می شدند راهی رقابت های قهرمانی آسیا شده بود.

علیرضا رحیمی در گفتگو با مهر پیرامون نتیجه تیم ملی گفت: تلاش خودمان را کردیم که نتیجه خوبی بگیریم اما نشد. همه بچه ها و کادر فنی تلاش کردند.

وی افزود: تیم ملی ایران دو بازی دیگر را پیش رو دارد و باید اجازه بدهیم این بازی ها تمام شود و بعد اظهار نظر کنیم. گفتن این حرف ها در این موقعیت برای بازیکنان خوب نیست.

رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: در هر صورت انتظارمان بیش از این بود، انتظارمان از همه بازیکنان و خودمان در این بازی ها بیشتر از این بود.

وی در پایان گفت: وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و حتی رسانه ها برای این تیم سنگ تمام گذاشتند اما نتیجه آن چیزی که می خواستیم نشد.

هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ دی تا ۸ بهمن در سوآن کره جنوبی پیگیری می شود. تیم ایران در ادامه رقابت ها ظهر امروز چهارشنبه به مصاف عمان می رود.

تیم ایران در صورت برد برای کسب مقام پنجم و ششم و در صورت باخت برای کسب عنوان هفتم و هشتم یک مسابقه دیگر را در این رقابت ها پیش رو خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.