بجنورد-رئیس اداره تبلیغات اسلامی بجنورد گفت: رسیدگی به مشکلات مردم در نقاط محروم یکی از برنامه های مهم ستاد دهه فجر در شهرستان بجنورد است.

رسیدگی به مشکلات مردم در مناطق محروم از برنامه های دهه فجر است

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی،حجت الاسلام ناصر هدایتی با بیان اینکه دهه مبارک فجر یادآور مبارزات و ازخودگذشتگی های بی شمار مردان و زنان متدین و انقلابی در سراسر کشور بود افزود:دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای بیان دستاوردها و اهداف انقلاب اسلامی است که هر ساله با تشکیل ستاد دهه فجر در شهرستان به این مهم پرداخته می شود لذا امسال هم همچون سالهای گذشته در تلاشیم ویژه برنامه های دهه مبارک فجر را پرشور تر از گذشته در سطح شهرستان برگزار کنیم.

وی بیان داشت:رسیدگی به مشکلات و آسیب های موجود در جامعه به ویژه مناطق محروم و روستایی در دستور کار ستاد دهه مبارک فجر قرار دارد و برنامه ریزی های لازم برای بهره گیری از تمام ظرفیت ها در جهت رفع مشکلات انجام خواهد شد که دعوت از مسئولین ادارات و نهادهای فرهنگی مختلف به فراخور مشکلات محلی یکی از این اقدامات است.

وی اظهارداشت:مشکلات و آسیب های اجتماعی موجود در نقاط مختلف شهری و روستایی از ماه های گذشته مورد سنجش و ارزیابی کارشناسی قرار گرفته و سعی شده با مطالعه و برسی دقیق تر از گذشته نسبت به برطرف سازی آنها اقدام شود.

حجت الاسلام هدایتی با اشاره به نقش مهم و تأثیرگذار روحانیون به عنوان مدیران فرهنگی مناطق اعزامی،بر لزوم هماهنگی ارکان مختلف مسجد در برنامه ریزی و اجرای ویژه برنامه های دهه مبارک فجر تأکید کرد و افزود: همانطور که انقلاب اسلامی یک حرکت و خیزش مردمی بود ویژه برنامه های دهه مبارک فجر هم به میزبانی خود مردم در نقاط مختلف شهرستان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه ده شب ده مسجد یکی ازبرنامه های محوری دهه فجر شهرستان است که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در ده مسجد و در مناطق مختلف شهری و روستایی برگزار خواهد شد که هدف اصلی آن برطرف سازی مشکلات مردم با حضور مسئولین در مناطق یادشده است

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.