تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام دومین برد خود را مقابل مهرام کسب کرد.

ثبت دومین برد پتروشیمی مقابل مهرام

به گزارش قدس آنلاین، مرحله نیمه نهایی لیگ برتر عصر امروز ادامه پیدا کرد که در سالن آزادی مهرام و پتروشیمی سومین بازی خود را انجام دادند که در پایان این تیم پتروشیمی بود که با نتیجه ٩٤ بر ٨٨ حریف خود را شکست داد و در یک قدمی فینال لیگ قرار گرفت.
بازی دوم دو تیم فردا در سالن آزادی برگزار می شود و پتروشیمی در صورت کسب پیروزی فینالیست خواهد شد در غیر این صورت بازی پنجم در ماشهر تیم راه یافته به دیدار نهایی را معرفی خواهد کرد.

در کوارتر نخست رقابت دو تیم نزدیک بود و مهرام و پتروشیمی سایه به سایه هم پیش می رفتند اما برتری بازهم برای تیم جنوبی بود. رقابت خارجی ها دوباره مسابقه را تحت تاثیر قرار داده بود و شوت‌های سه امتیازی یکی پس از دیگری پرتاب می شد. در پتروشیمی دومینیک جونز همه کاره بود و امتیاز می آورد و در مهرام جاکوپ پولن و حسین زاده امتیاز می گرفتند. رقابت دو تیم نزدیک بود تا اینکه چند دفاع خوب ماهشهری ها فرصت حمله برای مهمان را ایجاد کرد و این تیم امتیازهایش را بیشتر کرد و کوارتر اول را ٣٥ بر ٢٧ برد.

در کوارتر دوم با بالا رفتن خطاهای آرنت مولتری سنتر مهرام او به میدان نرفت و کادرفنی پتروشیمی نیز گانی لاوال سنتر خارجی خود را استراحت داد. در این کوارتر برای مهرام امیر صدیقی عملکرد خوبی داشت و سعد داورپناه نیز با شوت های خود کار دفاع میزبان را دشوار می کرد. در کوارتر دوم مهرام عملکرد بهتری در دفاع داشت و با امتیازهای به موقع صدیقی امتیاز را کاهش داد و در کوارتر دوم ٢٥ بر ٢١ بود. نیمه نخست ٥٦ بر ٥٢ به سود پتروشیمی تمام شد.

با آغاز نیمه دوم رقابت دو تیم حساسیت و جذابیت بیشتری پیدا کرد. فاصله امتیازی کم اما به سود پتروشیمی بود. تعداد خطاهای مهرامی ها بالا می رفت و همین موضوع کار میزبان را سخت‌تر می کرد اما دفاع خوب آنها برابر عجله ماهشهری ها برای کسب امتیاز جواب داد و مهرام از حریفش پیش افتاد. با شوت سه امتیازی حامد حسین زاده نتیجه بازی ٧١ بر ٦٩ به سود میزبان شد اما چهار خطا شدن پولن، حسین زاده و مولتری کار را برای این تیم دشوار کرد و این تیم دقایقی بدون خارجی برابر مهمانش بازی کرد و پتروشیمی هم با تمرکز بهتر در دفاع و حمله بازی را ٧٣ بر ٧٣ برابر کرد. کوارتر سوم ٢١ بر ١٧ به سود مهرام تمام شد.

در کوارتر پایانی پتروشیمی عملکرد منطقی‌تری داشت. با استفاده مناسب از حمله هایش و تمرکز در دفاع امتیاز می گرفت و از میزبانش فاصله می گرفت. ٥ خطا شدن آرنت مولتری پست ٥ خارجی مهرام هم کار را برای میزبان دشوارتر کرد و در نهایت این تیم جنوبی بود که توانست در بازی سوم مهرام را ٩٤ بر ٨٨ شکست دهد. کوارتر چهارم نیز  ٢١ بر ١٥ به سود پتروشیمی تمام شد.

در این بازی دلیرزهان، مولتری و ریاعی از مهرام و داورپناه از پتروشیمی ٥ خطا شدند.

به گزارش ایسنا، دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین دو تیم نفت آبادان و شهرداری تبریز در حال برگزاری است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.