بوشهر- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: یک باند خانوادگی در کنگان که اقدام به قاچاق مواد افیونی می‌کردند با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر دستگیر شدند.

اعضای باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر در کنگان دستگیر شدند

 به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ موسی کرم‌پور بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران در کنگان از ناامن بودن فضای استان بوشهر برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ خبر داد و اظهار داشت: فعالیت و رصد شبانه‌روزی پلیس استان بوشهر سبب ناامن شدن فضا برای سوداگران مرگ شده به‌گونه‌ای که در کوتاهترین زمان دستگیر می‌شوند.

وی با اشاره به متلاشی شدن باند خانوادگی سوداگران مرگ در کنگان بیان کرد: در یک عملیات هماهنگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر موفق شدند از یک دستگاه خودرو سواری پارس  مقادیری مواد مخدر را کشف و 3 نفر متهم را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه  این باند، مواد مخدر  را از کنگان به استان‌های همجوار منتقل می‌کرد افزود: باندی که به صورت خانوادگی قصد داشت مقدار قابل توجهی مواد مخدر را از استان بوشهر به یکی از استانهای همجوار انتقال دهند شناسایی و متلاشی شد.  

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی استان بوشهر با اشاره به متوقف شدن خودرو سواری حامل مواد مخدر خاطر نشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان کنگان با انجام اقدامات پلیسی و حین کنترل محور ورودی شهر کنگان، به یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند . 

‌کرم‌پور تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار 50 کیلو گرم موادمخدر از نوع حشیش را که به صورت ماهرانهای در خودرو جاساز شده بود کشف کردند. 

وی‌ با بیان اینکه، در همین ارتباط دو نفر زن و یک نفر مرد که در قالب یک باند خانوادگی اقدام به قاچاق مواد افیونی می کردند دستگیر شدند گفت : متهمان به همراه مواد کشف شده ، برای ادامه تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر منتقل شدند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.