یزد - یک شرکت آلمانی آمادگی خود را برای سرمایه گذاری در زمینه ساخت «شهرک بزرگ سلامت» با محوریت آموزش و درمان بیماری سرطان در یزد اعلام کرد.

یک شرکت آلمانی برای ساخت شهرک سلامت در یزد اعلام آمادگی کرد

به گزارش قدس آنلاین، در نشستی با حضور استاندار، شهردار، اعضای شورای شهر، سرمایه گذاران، شماری از پزشکان، مسئولان اقتصادی و سرمایه گذاری بخش های دولتی و خصوصی در محل مرکز خدمات سرمایه گذاری، راههای جذب سرمایه گذاری این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی گرفته شد.

برای این اجرای این طرح بزرگ بهداشتی و درمانی، ۶۰ میلیون یورو در سه مرحله سرمایه گذاری و  با شروع عملیات اجرایی  ۲۰ میلیون یورو آن وارد استان خواهد شد.

مسئولان شرکت کتنده در این نشست ضمن تاکید بر تسریع در اجرای طرح و فراهم کردن مقدمات کار، آمادگی خود را برای کمک به سرمایه گذاران اعلام کردند.

همچنین نمایندگان سرمایه گذاران خارجی در این نشست طرح ها و برنامه های خود را برای ساخت شهرک بزرگ سلامت در یزد تشریح کردند.

شرکت آلمانی یاد شده در زمینه سلامت، بهداشت و درمان فعالیت می کند و تاکنون در نقاط مختلف دنیا سرمایه گذاری در بخش بهداشت و درمان داشته است.

ارزانترین بسته خدمات درمانی کشور در یزد ارائه می شود

استاندار یزد نیز در این نشست با بیان  اینکه یزد قطب درمانی کشور و در این زمینه بلند آوازه است گفت: ارزانترین بسته خدمات درمانی کشور در یزد به مردم و بیماران ارائه می شود.

محمود زمانی قمی ، خوشنامی، مهمان نوازی و وجود خدمات ارزان بهداشتی و درمانی را از مزیت هایی این استان یزد برشمرد که موجب شده است سالانه تعداد زیادی از بیماران از نقاط مختلف کشور منجمله استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و خراسان جنوبی برای درمان به یزد سفر کنند.

وی با اشاره به پتانسیل های موجود در استان، پیشرفت و توسعه را حق مردمان این دیار دانست و افزود: حمایت از سرمایه گذاران از اولویت های استان می باشد و شخصا از ورود آنها به استان  استقبال می کنم و مدیران نیز باید چنین بینش و نگرشی داشته باشند.

رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری یزد با بیان اینکه تمام توان خود و مجموعه مدیریتی استان را برای جذب سرمایه گذاری به کار خواهم بست گفت: نباید روند سرمایه گذاری کند شود؛ بلکه باید در جهت تسریع در  این زمینه تلاش های لازم صورت گیرد.

وی با قدردانی ازحسن اعتماد سرمایه گذاران تصریح کرد: ازهر تلاشی درتحقق اهداف مورد نظرفروگذارنخواهم کرد و ازسرمایه گذاران می خواهم ضمن پیگیری برنامه های خود، وظایف مدیران دستگاهها و حتی شخص بنده را برای تسریع در این امر مشخص کنند.

اجازه سنگ اندازی سر راه سرمایه گذاران را نخواهیم داد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد هم  با اشاره به فرصت های طلایی استان در زمینه های اقتصادی گفت: زمینه های کار فراهم است و امیدواریم با همت بلند مسئولان و سرمایه گذاران بتوانیم یزد را در جایگاهی که شایسته آن است قرار دهیم.

علی زینی وند تصریح کرد: اجازه سنگ اندازی سر راه سرمایه گذاران را نخواهیم داد وتمام توان و همت خود را برای این بخش به کار خواهیم بست و با سرعت و دقت کارهای را دنبال خواهیم کرد.

وی همراهی و همکاری مسئولان استان برای فراهم کردن زمینه جذب سرمایه گذاری در یزد را خوب ارزیابی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.