تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی در دیدار برگشت خود مقابل اسپانیول انتقام شکست در دیدار رفت را گرفت و به مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام حذفی صعود کرد.

بارسلونا انتقام شکست مقابل اسپانیول را گرفت/ صعود شاگردان والورده به نیمه نهایی

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال بارسلونا و اسپانیول بامداد روز جمعه دیدار برگشت خود را در رقابتهای جام حذفی اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ برگزار کردند که در پایان آبی اناریها با حساب ۲ بر صفر از سد مهمان خود گذشتند.

بارسلونا که با تمام قوا به میدان آمده بود در نیمه نخست کاملا بازی را تحت کنترل داشت و وقت اول را ۲ بر صفر به سود خود پایان داد.

در دقیقه ۹ حرکت مسی و پاس او به ویدال در جناح راست باعث شد این بازیکن با سانتر عالی خود لوئیس سوارز را در موقعیت گلزنی قرار دهد و ضربه سر مهاجم اروگوئه ای کار را تمام کرد.

لیونل مسی زننده گل دوم بارسلونا بود. در دقیقه ۲۵ مسی با تیزهوشی توپ ربایی کرد و ضربه خود را نواخت که درون دروازه اسپانیول جای گرفت.

بارسلونا شروع آرامی در نیمه دوم داشت و اسپانیول در زمین خود را پیدا کرده بود. والورده در دقیقه ۶۲ پائولینیو را به میدان فرستاد و سرانجام در دقیقه ۶۸ انتظار هواداران بارسلونا برای دیدن بازی کوتینیو پایان یافت و این ستاره برزیلی برای نخستین بار با پیراهن بارسلونا به میدان رفت.

در دقیقه ۷۴ همکاری مسی و کوتینیو فرصت خوبی را برای سوارز مهیا کرد که دروازه بان اسپانیول ضربه او و سپس راکیتیچ را در دو مرحله دفع کرد.

در ادامه مسی یک بار با شوت خطرناک خود دروازه حریف را تهدید کرد و در دقیقه ۸۷ ضربه سر مسی روی سانتر زیبای راکیتیچ به تیر دروازه اسپانیول اصابت کرد.

بارسلونا که در بازی رفت یک بر صفر باخته بود در مجموع ۲ بر یک برنده شد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.