مدافع ایرانی السد پس از پیروزی مقابل یاران مهدی طارمی در لیگ قطر گفت:الغرافه یکی از تیم خوب در لیگ قطر است و رقیب آسانی نبود اما ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم.

صحبت‌های مدافع ایرانی بعد از رویارویی با مهدی طارمی در لیگ قطر

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر الغرافه میزبان السد بود و با 4 گل در هم کوبیده شد.در این بازی مهدی طارمی، مهاجم سابق پرسپولیس یک نیمه برای الغرافه در میدان حضور داشت. وی از ابتدا در ترکیب الغرافه قرار گرفت و در دقیقه 45 تعویض شد.

در آن سوی میدان پورعلی گنجی، مدافع ملی پوش کشورمان 90 دقیقه در ترکیب السد به همراه ژاوی حضور داشت.

پورعلی گنجی پس از این برد شیرین در مصاحبه با روزنامه الرایه گفت: بازی خیلی خوبی از هر دو تیم شاهد بودیم. الغرافه یکی از تیم خوب در لیگ قطر است و رقیب آسانی نبود اما ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موفق شدیم تمام نقاط را به روی رقیب ببندیم و از فرصت‌های به دست آمده به نحو احسن استفاده کنیم و این فرصت‌ها را به گل تبدیل کردیم.

وی افزود: در نیمه اول بازی موفق شدیم ۲ گل از رقیب پیش بیفتم و این باعث شد تا در نیمه دوم با خیال راحت تر بازی را ادامه دهیم و انگیزه ما برای برد بیشتر شد. می بینید که السد پس از خریدهای جدید پیشرفت خوبی کرده است. امیدوارم این پیروزی ها را در بازی های پیش رو و مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ادامه دهیم.

پورعلی گنجی درباره بازی کردنش مقابل مهدی طارمی، دوست نزدیکش گفت: مهدی دوستم است اما این فوتبال است و من در این بازی برای تیمم بهترین عملکرد را ارائه دادم. برای دوستم مهدی به همراه تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.