بجستان_ امام جمعه بجستان گفت: استقلال یکی از مهمترین شعارهایی بود که به خاطر آن انقلاب شد و امروز شاهد عدم وابستگی و استقلال هستیم که مسئولان و مردم باید قدردان آن باشند.

 استقلال نعمتی است که مسئولان و مردم باید قدردان آن باشند

به گزارش خبر نگار قدس انلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسین وحیدی امام جمعه بجستان ظهر امروز در مراسم نماز جمعه و در آستانه دهه فاطمیه ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) مصلحت خداوند را بر اینکه تنها فرزند پیامبر ایشان بوده اند و نسل پیامبر نیز از نسل این بانوی بزرگوار بوده را بسیار ارزشمند دانسته و افزود: تنها نسلی که امروزه در سراسر جهان میلیونها فرزند داشته و اصل و نسب آنان مشخص است ساداتی هستند که از نسل حضرت فاطمه (س) و پیامبر گرامی اسلام می باشند.

امام جمعه بجستان در ادامه گفت: در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی ازمهترین اهدف انقلاب اسلامی مسئله عدم وابستگی بود که کشور به دیگر کشورها وابسته نباشد زیرا اگر جامعه ای وابسته باشد حرفی برای گفتن ندارد و همیشه اسیر و دست نشانده استعمار گران و چپاولگران خواهد بود.

وی با مقایسه رژیم قبل از انقلاب و امروز گفت: در آن زمان کشور ما در دست مستشاران امریکایی بود و وابستگی به تنها محصول کشور یعنی نفت کشور را به گونه ای وابسته کرده بود که اگر روزی این ماده حیاطی قطع و یا کم شود کشور فلج و نابود می شد ولی امروز ایران اسلامی با تلاش جوانان و ملت مستقل توانسته در همه زمینه ها از جمله نظامی، علمی، اقتصادی حرفی برای گفتن داشته باشد.

امام جمعه بجستان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب گفت: رهبری تاکید دارند که دشمن از سه مسیر مالی و نظامی و توطئه تبلیغاتی در تلاش است ورود پیدا کند و اگر برنامه ریزی در این زمینه ها نداشته باشیم زود تحت تاثیر این توطئه ها نیز قرار خواهیم گرفت.

وی باند ثروت را مشکل بزرگ دانست که باید مردم و مسئولان از آن دوری کنند که موجب نابودی خواهد بود و چه خوب است وضعیت دانشگاه ها و پزشکان و اینکه پزشکان ما هندی و بنگالی بودند که مردم ما زبان آنان را نیز متوجه نمی شدند را به یاد بیاوریم و قدر دان این نعمت ها باشیم که امروز پزشک متخصص ما با جان و دل برای درمان مریض خود کار می کند که خود این نعمتی بزرگ است که باید قدردان آن باشیم.

امام جمعه بجستان گفت: هر چند امکانات موجود مطلوب نبوده ولی زحمات کشیده شده بیانگر زنده شدن و اجرایی شدن شعار استقلال و پرهیز از عدم وابستگی است که دست دشمنان را از کشور قطع کرده و استقلال و خود اتکایی را برای کشور ما به ارمغان آورده این علی رغم همه توطئه هایی است که دشمنان ما همیشه داشته و دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.