جوین_ امام جمعه شهرستان جوین در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: معاندین انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی انقلاب تمامی توطئه ها را آزمایش کرده اند، ولی خوشبختانه تیر شان به هدف نخورده است.

مردم مسلمان ایران با تفکر شیعی از انقلاب اسلامی صیانت می کنند

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی دلیری پور امام جمعه جوین نماز گزاران را به تقوی و پرهیز گاری دعوت کرد، و از ارتکاب گناهان صغیره و کبیره بر حذر داشت، و گفت: ارتکاب گناهان صغیره گناهان کبیره را به دنبال دارد.  
خطیب جمعه جوین در آستانه سال روز ورود امام خمینی (ره) و پیامد آن پیروزی انقلاب اسلامی با توجه به وعده خداوند متعال در ۱۰ الی ۱۷ سوره رعد قران کریم که می فرماید، خداوند متعال سر نوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد، مگر اینکه همان قوم تصمیم به تغییر سرنوشت بگیرند، گفت: ملت مسلمان ایران سالها پیش از انقلاب دنبال تغییر در حکومت کشور خود بودند، که این اتفاق در سال ۵۷ به وقوع پیوست.  
امام جمعه جوین تصریح کرد: معاندین انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دندان تیز کرده بودند و تمامی توطئه هارا تجربه کردند، ولی مردم ولایتمدار وانقلابی با زعامت امام و رهبری تمامی نقشه های شوم دشمن را بر باد دادند.  
خطیب جمعه جوین خاطر نشان کرد: این مردم وابسته به اسلام با تفکر شیعی و پیرو ولایتند ودراین مسیر محکم واستوار ایستاده اند و در مقابل، دولتمردان باید در خدمت به مردم تلاش مضاعف نمایند، تا دشمن نتواند در صف مسلمین رخنه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.