بجنورد- اولین نمایشگاه خیریه«آرزوهای گمشده» در بجنورد برپا می شود.

برپایی نمایشگاه خیریه عکس « آرزوهای گمشده » در بجنورد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه خیریه عکس، مجموعه عکس های حامد موسوی نژاد و امیرحسین صحرا نورد  با عنوان نمایشگاه خیریه «آرزوهای گمشده» در قالب فروش عکس به‌نفع زلزله زدگان استان خراسان شمالی دایر می‌شود.

حامد موسوی نژادمسئول برگزاری این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از یکشنبه هشتم بهمن ماه به مدت یک هفته در بجنورد گشایش می یابد.

وی کمک به زلزله زدگان استان را از اهداف برگزاری نمایشگاه خواند و خاطرنشان کرد: ۱۰۰درصد  سود حاصل از فروش عکس‌ها صرف زلزله زدگان استان خراسان شمالی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ۳۲اثر از دو هنرمند عکاس در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد افزود: این نمایشگاه عصر یک شنبه هشتم بهمن ماه ساعت ۱۶در مجموعه فرهنگی عمیق پروژه اوج واقع در خیابان آزادی، تقاطع حسینی معصوم شهر بجنورد و با حضور مسئولان استانی و جمعی از هنرمندان و خیران برپا خواهد شد .

موسوی نژاد تصریح کرد : ساعت بازدید از نمایشگاه صبح ها از ساعت۹ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶تا ۲۰ و تا ۱۵ بهمن ماه برای بازدید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

گفتنی است:زلزله ای به قدرت ۵/۷ریشترشامگاه شنبه ۲۳اردیبهشت ماه سال جاری بجنورد مرکز استان را لرزاند  که در این زمین لرزه برخی از منازل و اماکن در خراسان شمالی آسیب دید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.