فردیس- رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان فردیس با بیان اینکه ۸ پایگاه ورزش همگانی در این شهر فعال شده است گفت: به منظور توسعه ورزش همگانی میان شهروندان ویژه برنامه هایی در مدارس، خانه های سالمندان و مراکز نگهداری از معلولین به اجرا درآمده است.

فعالیت ۸ پایگاه ورزش همگانی در شهرستان فردیس

یوسف فتح آبادی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: با هدف فرهنگ سازی برای توسعه و بسط ورزش های همگانی میان مردم در سال های اخیر اقدامات بسیاری انجام شده است.

وی افزود: همچنین برای ایجاد علاقه و نشاط میان شهروندان به خصوص جوانان همواره در تلاش هستیم تا جهت شناسایی و اعزام نخبه های ورزشی برنامه ریزی های لازم را داشته باشیم.

رئیس هیئت ورزش های همگانی فردیس با اشاره به فعالیت پایگاه های ورزشی در این شهرستان گفت: ۸ پایگاه ورزش همگانی جهت برگزاری ورزش صبحگاهی در این شهرستان فعالیت می کنند.

فتح آبادی تصریح کرد: این پایگاه های ورزش همگانی از ابتدای سال ۹۵ تاسیس شد و پس از گذشت یک هفته با استقبال بسیار خوبی از سوی شهروندان روبرو شد و همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد.

وی به استقبال کم نظیر مردم فردیس از ورزش های همگانی در ۲ سال اخیر اشاره کرد و گفت: همایش پیاده روی صبح و نشاط  به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش شد  واستقبال پرشور مردم  گواه علاقمندی آنها به ورزش بود.

رئیس هیئت ورزش های همگانی شهرستان فردیس تصریح کرد: با توجه به فعالیت های انجام شده و استقبال خوب شهروندان، هیئت ورزش های همگانی فردیس در سال ۹۵عنوان بهترین هیئت ورزشی را در استان البرز کسب کرد.

فتح آبادی به برنامه های دهه فجر هیئت ورزش های همگانی در فردیس اشاره کرد و گفت: حدود ۳۰ برنامه ورزشی ویژه دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد که امیدواریم با استقبال شهروندان مواجه شود.

وی در پایان تصریح کرد: جهت توسعه پایگاه های ورزشی و همگانی کردن ورزش میان خانواده ها از شهرداری و سایر مدیران شهری انتظار همکاری بیشتری داریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.