بجنورد- رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر خراسان شمالی از سخنرانی حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کل کشور در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در بجنورد خبر داد.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کل کشور سخنران مراسم ۲۲بهمن

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، در نشست هماهنگی ویژه برنامه های ۱۲ بهمن، از این روز به عنوان طلیعه ایام الله دهه مبارک فجر نام برد و گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و مبتنی بر اصل اسلام شکل گرفت‌.

وی بر توجه به فرهنگ اسلام از سوی مردم و مسئولان تاکید کرد و با اشاره به اینکه مشکل اصلی جامعه امروزی ما عدم توجه به این مهم است، افزود: هر مشکلی با توجه و اهمیت به فرهنگ اسلام قابل حل است.

حجت الاسلام سالاری به مشکلات معیشتی که گریبان گیر جامعه شده، اشاره کرد و گفت: توکل و ایمان به خدا از جمله مباحث حوزه فرهنگ اسلامی است که نیازمند است مسئولان نسبت به ترویج این مهم بیش از پیش تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه باید بازگشت به اسلام داشته باشیم، بعضا برخی از سیاست های مسئولان را از اصل اسلام دور اعلام کرد و اظهارداشت: مشکلات حوزه اقتصادی، شکاف طبقاتی و معضلات اجتماعی به خاطر نبود فرهنگ اسلام و دوری از اصل اسلام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، اشرافی گری، حقوق های نامتعارف و ترویج مدهای غربی و غیراسلامی را بلای اصلی جامعه برشمرد و گفت: ملت شریف و مسلمان ما بیدار است لذا مردم وعده نمی خواهند عمل می خواهند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) آمد تا کاخ ها خراب و کوخ ها آباد شود، پارتی بازی ها جایش را به عدالت بدهد تا اسلام جریان یابد، ادامه داد: هرچند کوخ نشینی افتخار نیست اما بدتر از آن این است که کوخ نشین ها را به تمسخر گرفت.

حجت الاسلام سالاری، دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین عملکردها و بیدار کردن افرادی دانست که خود را به خواب زده اند و تصریح کرد: اینکه امام راحل با دست خالی و بدون هیچ پشتوانه و فقط با توکل به خدا و اعتماد به خدا و مردم بر اساس اصول اسلام قیام کرد، باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر خراسان شمالی، در تشریح برنامه های ۱۲ بهمن، با بیان اینکه ویژه برنامه این روز در تمام شهرها و مراکز شهرستان ها برگزار می شود، افزود: با توجه به اینکه ۱۱ بهمن مصادف با سالروز شهادت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دهه فاطمیه است، باید تلاش کنیم تمام شئونات رعایت شود.

وی افزود: برنامه ها صبح روز ۱۲ بهمن از ساعت ۸ و ۱۵ دقیقه در میدان شهید با سخنرانی، رژه موتوری و گلباران تمثال امام راحل آغاز می شود و با حضور در گلزار شهدای انقلاب، یاد و خاطره شهیدان حسن آبادی و منصور حصاری گرامی داشته می شود.

حجت الاسلام سالاری، با بیان اینکه دیدار مسئولان کمیته های ستاد دهه فجر با  نماینده محترم ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه برنامه های ۱۲ بهمن صورت می گیرد، سخنران مراسم محوری راهپیمایی ۲۲ بهمن را نیز «حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری» رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.