شهرکرد-مدیر کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت:سامانه خدمت رسانی ۱۶۶۶ بیمه سلامت به منظور مشاوره ، اطلاع رسانی و توانمندسازی بیمه شدگان در چهارمحال و بختیاری راه اندازی شد.

سامانه خدمت رسانی ۱۶۶۶ بیمه سلامت راه اندازی شد

صفر فرامرزی در گفت و گو با قدس آنلاین با اعلام این خبر افزود: یکی از اهداف مهم در سازمان بیمه سلامت تکریم ارباب رجوع و خدمت رسانی به موقع و مشاوره دادن به بیمه شدگان است.

وی افزود: این اداره کل نیز در همین راستا موفق به راه اندازی سامانه خدمت رسانی با شماره ۱۶۶۶ شده است، بنابراین از این پس بیمه شدگان می توانند از طریق شماره تلفن ۱۶۶۶ با گروه توانمندسازی بیمه شدگان تماس برقرار نموده و ضمن دریافت اطلاعات از چگونگی دریافت خدمات، میزان کیفیت خدمات، تعرفه خدمات، مراکز ارائه دهنده خدمات و ... درخصوص بیماری ها و درمان آن ها نیز مشاوره رایگان دریافت نمایند.

فرامرزی اظهار امیدواری کرد، با راه اندازی این سامانه، پاسخگویی به موقع و سریع به سوالات بیمه شدگان بیمه سلامت فراهم گردد.

مدیر کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری افزود: بیمه شدگان و موسسات طرف قرارداد استان می تواند هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایات خود را به سامانه پیام کوتاه اداره کل بیمه سلامت استان چهارمحال و بختیاری با شماره ۳۰۰۰۲۳۱۶۶۶ ارسال و پاسخ سوالات را از همین طریق دریافت نمایند و یا با شماره تلفن ۳۲۲۲۵۴۳۰ واحد رسیدگی به شکایات در میان بگذارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.