شهرکرد-مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره صنایع دستی هفته قرآن و عترت در استان خبر داد.

 جشنواره صنایع دستی هفته قرآن و عترت برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهمن عسگری سوادجانی با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره در راستای منویات مقام معظم رهبری و به منظور توسعه، ترویج و تعمیق فرهنگ قرآنی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می گردد .

عسگری سوادجانی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی و اهل بیت(علیهما السلام) ، ارج نهادن به هنر معنوی، دینی، اسلامی و ایرانی، شناسایی هنرمندان معاصر و فعال در عرصه قرآن و عترت وگسترش فعالیتهای فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه اطهار و معصومین عنوان کرد.

وی عنوان کرد: زمان برگزاری این جشنواره و نمایشگاه نیمه دوم بهمن ماه سال جاری می باشد و مهلت شرکت در این جشنواره تا پانزدهم بهمن ماه تمدید گردید.

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان در پایان خاطرنشان کرد: هنرمندان صنایع دستی استان می توانند در رشته های تذهیب و صنایع دستی چوبی جهت اطلاع از شرایط و ضوابط جشنواره به آدرس www.qiachb.ir مراجعه و اقدام نمایند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.