کرج- استاندار البرز با بیان اینکه تمامی دستگاه های امدادی و خدماتی استان در آماده باش کامل قرار دارند گفت: طی اقدامات صورت گرفته بزرگراه تهران کرج در حوزه البرز بازگشایی شد.

بزرگراه تهران - کرج در حوزه البرز بازگشایی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، محمدعلی نجفی در بازدید از معابر، محورهای مواصلاتی و همچنین مراکز درمانی استان که صبح امروز یکشنبه انجام گرفت، با اشاره به روند رسیدگی و ارائه خدمات به شهروندان البرزی به واسطه بارش برف در این منطقه اظهار کرد: روز گذشته در نخستین ساعت اداری جلسه مدیریت بحران استان با حضور فرمانداران، مدیران دستگاه های اجرایی، خدماتی و امدادی برگزار شد، در این جلسه تاکید داشتم تمام دستگاه ها بایستی فعال بوده و تمامی مرخصی ها، طی این هفته لغو شد.

وی با اشاره به اینکه آمادگی استان برای بخش هایی که به تامین سوخت و گاز نیاز داشت با تمهیدات لازم توسط مدیریت بحران در نظر گرفته شد، افزود: شب گذشته تمام بخش های استان البرز در حوزه های مختلف خدماتی، امدادی، پلیس و راهور به صورت آماده باش بودند.

استاندار البرز گفت: صبح امروز به طور سرزده در سطح شهر و برخی بیمارستان ها حاضر شدم و تذکرات لازم را مطرح کردم تا پزشکان و متخصصان ارتوپد در مراکز درمانی و بیمارستان ها حضور داشته باشند.

نجفی با بیان اینکه برخی از مشکلات به سبب لغزندگی معابر و کندی تردد خودروها به وجود آمد که تذکرات لازم در این باره ارائه شد، افزود: علی رغم تاکیدات بنده با کاستی هایی مواجه بودیم، شدت برف به گونه ای بود که برخی از شهروندان اعلام کردند این برف در ده سال اخیر بی نظیر بوده است.

وی با اعلام اینکه شب گذشته با فرمانداران از جمله فرماندار شهرستان طالقان در تماس بودم، ادامه داد: سعی شد تا شرایطی ایجاد شود که نیروهای خدماتی استان از آمادگی لازم برخوردار باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.