شهرکرد-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در بیش از هزار آموزشگاه در سراسر استان از ساعت ۸ صبح روز ۱۴ بهمن زنگ انقلاب به صدا در می‌آید.

زنگ انقلاب در بیش از هزار آموزشگاه به صدا درمی آید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی گرجی روز یکشنبه در شورای فکری ‌مشورتی ستاد دهه‌ فجر استان به منظور برنامه‌ریزی مطلوب و شایسته این دهه گفت: دهه فجر بهانه ای برای یادآوری نعمت‌های بیشمار الهی و جان‌فشانی‌های مردم شریف ایران است.

رئیس ستاد دهه فجر استان تبیین گفتمان و مبانی آرمان‌های امام و دستاوردهای انقلاب‌اسلامی را ضروری دانست و عنوان کرد: به همین منظور به مدت ده شب در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) استان با حضور سخنرانان برجسته برنامه‌های ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.

گرجی با اشاره به مراسم مهمانی لاله‌ها در روز پنجشنبه نوزدهم بهمن‌ماه تصریح کرد: در این روز مردم استان با حضور در گلزار شهدا و غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا بار دیگر با اهداف و آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایّام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) سعی شده برنامه‌ها رنگ و بوی فاطمی داشته‌باشند و از این فرصت در راستای افزایش معنویت برنامه‌ها بهره‌برداری شود و سیره‌ عملی و ولایتمداری آن حضرت برای مردم تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: در بیش از هزار آموزشگاه در سراسر استان از ساعت ۸ صبح روز ۱۴ بهمن زنگ انقلاب به صدا در می‌آید.

گرجی با بیان اینکه مراسم ۱۲ بهمن و آغازین برنامه‌های دهه‌ی مبارک فجر در ۳۹ نقطه استان به صورت ویژه برگزار می شود، افزود: مانور موتوری از فرودگاه شهید استکی شهرکرد شروع ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه دوازدهم بهمن آغاز و تا مصلای بزرگ شهرکرد ادامه دارد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان  گفت: تقویت روحیه امید و خودباوری با رویکرد ارتقاء عمومی نسبت به کارآمدی و توانایی های ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تبیین جایگاه امامت و ولایت به عنوان عامل وحدت، هویت و پیروزی انقلاب اسلامی، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با رویکرد آگاهی بخشی و بصیرت افزایی نسبت به موقعیت و جایگاه انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان پیدایی، پویایی و تداوم انقلاب اسلامی از مهم ترین اهداف برگزاری مراسمات سی و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی می باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.