مدیرعامل استقلال با بیان اینکه منتظر هستیم گزارش کمیته امنیت AFC از ایران منتشر شود، گفت: امیدواریم AFC تصمیم درستی بگیرد و حق باشگاه‌های ایرانی را برگرداند.

افتخاری: AFC حق ایران را در میزبانی لیگ قهرمانان آسیا ضایع نکند

به گزارش قدس آنلاین، سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال در خصوص جلسه امروز مسئولان فدراسیون فوتبال و مدیران باشگاه هایی که در مسابقات جام قهرمانان آسیا حضور دارند با معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: در این جلسه موارد خوبی بررسی شد . ما قبلا هم اعلام کردیم که از AFC و فیفا خواهان اجرای عدالت هستیم و می خواهیم در مسابقات جام قهرمانان آسیا حقی از تیم های ایرانی در میزبانی ضایع نشود.

وی ادامه داد: چندی پیش کمیته ای به نام کمیته امنیت از AFC به ایران آمد و بازدید و گزارشی داشتند. ما منتظر انتشار این گزارش هستیم و امیدواریم که این گزارش مشکل ما را حل کند در غیر این صورت ناچار هستیم تا حصول نتیجه این موضوع را از طریق  AFC و فیفا پیگیری و حل کنیم.

 مدیرعامل استقلال با بیان این مطلب که نباید سیاست را در ورزش دخالت داد، افزود: متاسفانه رقبای ما از این موقعیت سوءاستفاده می کنند و بهانه های واهی می آورند در حالی که کشور ما کاملا امن است و با برگزاری مسابقات متعدد بین المللی این موضوع را به تمام دنیا اعلام کرده ایم.

افتخاری در پایان گفت: امیدوارم AFC تصمیم درستی بگیرد و حق باشگاه های ایرانی را به آنها برگرداند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.