در دیدار مدیر عامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در رابطه با چگونگی پروازهای حج ۹۷ و عتبات عالیات گفت‌وگو شد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با وی از تلاش‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر و همه عزیزانی که به نوعی در اعزام زائران حج گذشته مشارکت داشتند تقدیر و تشکر کرد.
سرپرست حجاج ایرانی با اشاره به انتقال حدود ۵۰ درصد زائران ایرانی در حج ۹۶ توسط ایران ایر افزود: تلاش کنید همچنانکه در سال گذشته در خدمت رسانی به حجاج کار بزرگی انجام دادید در حج آینده نیز تا حد امکان نهایت رضایت‌مندی زائران محقق شود.

نماینده ولی فقیه اظهار داشت: سال گذشته به دلیل کمی فرصت امکان برنامه‌ریزی دقیق جهت انتقال حجاج وجود نداشت ولی امسال توقع این است که از هم اکنون زمان مناسب برای کار بهتر وجود دارد.

«فرزانه شرفبافی» مدیر عامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار، بر آمادگی ناوگان هوایی این شرکت برای خدمات رسانی به حجاج تاکید کرد و گفت: خدمت به زائران خانه خدا و عتبات عالیات برای این مجموعه افتخار است.
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران همچنین ضمن تشکر از همکاری‌های سازمان حج و زیارت و بعثهمقام معظم رهبری، گزارشی از عملکرد شرکت ایران ایر در اعزام زائران به اماکن متبرکه ارائه کرد و اظهار داشت: این شرکت برنامه‌ریزی‌ برای ارائه خدمات پروازی مناسب به زائران حج را از هم اکنون در دستور کار خود قرارداده است و تلاش می‌کند تا خدمات در شأن زوار ایرانی را به زائران حج و عتبات ارائه کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.