ایلام- سرمای شدید امان مردم زلزله‌زده زاگرس در استان ایلام را برید.

سرما امان زلزله‌زدگان زاگرس را برید

به گزارش قدس آنلاین، زلزله ۴.۵ ریشتری چند روز گذشته خساراتی به برخی از روستاهای شهرستان چرداول وارد کرد، مردم خسارت‌دیده هم از مسؤولان امر در استان ایلام انتظاراتی داشته و دارند که باید به این مهم عنایت شود.

یکی از شهروندان زاگرسی در این باره می‌گوید: با اینکه چندروزی از زلزله اخیر لومار می‌گذرد و خسارت‌های زیادی به واحدهای مسکونی روستاهای بخش زاگرس در چرداول وارد شده، اما مردم این روستاها خواستار بررسی مشکلاتشان هستند.

علی دوستی می‌افزاید: هلال احمر زحمت کشیده و فقط یک چادر به ما تحویل داده و خبری از وسایل گرمایشی و مواد غذایی نیست و این در حالی است که به وسایل دیگری هم نیاز داریم.

یکی دیگر از مردم زلزله‌زده بیان می‌کند: در حال حاضر نفت، گاز و ... نداشته و در سرمای زمستان در عذاب هستیم.

براساس اعلام مسؤولان، دو روستاها به شدت آسیب‌دیده بودند که شامل روستاهای جوب شله و چمچرود و واحدهای مسکونی دیگر در سایر روستاها بوده که سریعاً مقدمات کار آماده شد.

حدود ۷۰ تا ۸۰ تخته چادر هم تحویل ساکنین روستاها شده و سریعاً هماهنگ شد که بنیاد مسکن روزهای پنج‌شنبه و جمعه از روستا بازدید کرده و اعلام گزارش خسارت کنند و این موضوع در دست پیگیری است.

با توجه به اینکه امکانات اولیه برای مردم خسارت‌دیده فراهم شده، اما هنوز مشکلات زیادی وجود دارد که امیدواریم هرچه زودتر ساماندهی شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.