ایلام – مشاور فرهنگی اجتماعی استاندار ایلام در جلسه هم اندیشی هنرمندان شهرستان ایوانغرب گفت: هنر باید برای اجتماع و در خدمت مردم باشد.

هنر باید برای اجتماع و در خدمت مردم باشد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  حسین فرهادی با ابراز خرسندی از حضور در جمع هنرمندان فرهیخته ایوان، اظهارداشت: با هنر و همدلی شعارهای عرفانی و موسیقی و همدلی ایجاد شده بین مردم در زمان انتخابات، دولت تدبیر و امید توانست به این پیروزی دست یابد و این موفقیت را مرهون تلاش همه آحاد جامعه خصوصا هنرمندان است.

وی با اشاره به اینکه هنر باید برای اجتماع و در خدمت مردم و برای مردم باشد، افزود: زیبایی یک جامعه به داشتن هنرمندان و موسقیدانان و روشنفکران آن است.

مشاور فرهنگی اجتماعی استاندار ایلام به لزوم همکاری فرمانداری و ارشاد اسلامی شهرستان با آموزش و پروش برای بسط و گسترش هنر در شهرستان تأکید کرد و بیان داشت: بایستی استعدادهای هنری در زمینه ها و رشته های مختلف با همکاری همه مسئولان شناسایی شده و پرورش یابند تا استعدادهای آنها در مسیر درست شکوفا شود.

 جلسه هم اندیشی هنرمندان شهرستان ایوانغرب در زمینه نقاشی، خطاطی، نوازندگی و قرانی با حضور فرماندار ایوان، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و جمعی از مدیران و مسئولان استان و شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

گفتنی است در پایان این جلسه مشکلات هنرمندان شهرستان از سوی مسئولین بیان شده و مشاور فرهنگی اجتماعی استاندار نیز برای پیگیری و رفع این مشکلات قول مساعد دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.