کرج- معاون امور هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از اکران فیلم های منتخب جشنواره فیلم فجر در کرج از روز ۱۴ بهمن ماه خبرداد.

جشنواره فیلم فجر با «چهار راه استانبول» در کرج کلید می خورد

ابراهیم شریفی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: اکران رسمی این فیلم ها از روز ۱۳ بهمن در قالب برگزاری مراسم افتتاحیه در سینما ساویز کرج و با نمایش فیلم چهارراه استانبول مصطفی کیایی کارگردان البرزی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در اکران افتتاحیه کارگردان این فیلم و برخی بازیگران و عوامل فیلم چهارراه استانبول در کرج حضور خواهند داشت گفت: در مجموع ۱۲ فیلم جشنواره فجر که در بخش سودای سیمرغ حضور دارد در ۲ سانس در سینماهای ساویز رجایی شهر وپرشین مهرشهر اکران خواهند شد.

وی به فیلم هایی که قراراست در کرج اکران شود اشاره کرد و گفت: خجالت نکش، چهارراه استابول، امیر، دارکوب، سوءتفاهم، جاده قدیم،ماهوار، بمب، مغزهای کوچک یخ زده، تنگه ابوغریب، سرو زیرآب وبه وقت شام ۱۱ فیلمی است که تا ۲۲ بهمن ماه در کرج اکران خواهد شد.

شریفی ساعت اکران فیلم ها در این دو سینما را به ترتیب ۱۶/۳۰ و ۱۹ عنوان کرد و گفت: برای کسانی که بلیت تمام فیلم ها را به شکل یکجا خریداری کنند نمایش هر فیلم ۱۲ هزار تومان و به شکل تکی ۱۵ هزار تومان هزینه خواهد داشت.

معاون امور هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی البرز به اکران ویژه بخش کودکان اشاره کرد وگفت: در سانس ساعت ۱۰ صبح فیلم های ویژه کودکان شامل ۵ اثر به نمایش درخواهد آمد که به شکل رایگان و با هماهنگی مدارس صورت خواهد گرفت.

وی در پایان فیلم های در نظر گرفته شده برای بخش کودک را شکلاتی، دزد وپری، فیل شاه، دنیای کیف ها وقهرمانان کوچک عنوان کرد و گفت:امیدواریم نمایش و اکران فیلم های جشنواره فجر بتواند رضایتمندی علاقمندان به سینما در استان البرز را فراهم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.