البرز_ فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز از برگزاری ۱۴۰ برنامه طی دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری ۱۴۰ برنامه فرهنگی در دهه فجر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  علیرضا حیدری در نشست خبری صبح روز دوشنبه که در سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران اثرگذارترین افراد جامعه هستند که با اطلاع رسانی و آگاهی می توانند نقش مناسبی را داشته باشند.

وی ضمن فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: در زمان پهلوی و رضاخان کشور وابسته به بیگانان بود و دشمنان از جمله آمریکا به دنبال دستیابی به اهداف خود بود؛ در زمان پیروزی انقلاب اسلامی منافع این دشمنان به خطر افتاد چراکه آنها چشم طمع به ایران داشتند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب، جنگ های خیابانی و قومی شکل گرفت و تحریم ها بر کشور وارد شد و دشمنان نظام به دنبال ضربه زدن به اسلام با هدف براندازی انقلاب اسلامی بودند، ادامه داد: دشمنان بعد از انقلاب اسلامی تلاش کردند تا با استفاده از دست نشانده های خود در نظام جمهوری اسلامی، منافع خود را تأمین کنند که تا به امروز با رهبریت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نتوانستند به این اهداف شوم خود برسند و امروز عزت و اقتدار با محوریت ولایت فقیه در کشور جاری است.

حیدری عنوان کرد: یکی از وظایف رسانه، تبیین و شفاف سازی دستاوردهای انقلاب برای جامعه است که اگر این امر برای نسل جوان امروز محقق شود نتایج مناسبی را به همراه خواهد داشت چراکه نظام جمهوری اسلامی متفاوت از سایر نظام هاست و این نظام بسترهای مختلفی را به خود اختصاص می دهد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز خاطر نشان کرد: امروز یک استقلال سیاسی و نظامی کامل در کشور وجود دارد و تبدیل به کشوری شده ایم که در منطقه اثرگذار هستیم؛ به پشتوانه ولایت فقیه، انقلاب اسلامی جهانی می شود.

وی تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر برخی گرانی و وضعیت اقتصادی را مطرح کردند و از مسؤولان درخواست داریم تا وضعیت اقتصادی، گرانی و تورم کنترل شود و برای حمایت از دولت در حل این مشکلات اعلام آمادگی می کنیم.

حیدری به برنامه های پیش بینی شده دهه فجر شهرستان البرز اشاره و خاطرنشان کرد: در این شهرستان، ۱۴۰ برنامه در سطح شهرستان برنامه پیش بینی شده که این برنامه ها در راستای تحقق راهبرد دهه فجر سالجاری با عنوان «تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی» است؛ از جمله این برنامه های می توان به دیدار با ائمه جمعه شهرستان البرز و الوند، غباروبی مزار شهدا و برگزاری برنامه های فرهنگی در تمام رده های مقاومت ناحیه بسیج شهرستان البرز اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز گفت: همچنین در دهه فجر برنامه سخنرانی با حضور مهمان های ویژه از جمله سردار ابوذری و سردار صابری برگزار می شود که البته یکی از مداحان کشوری نیز در این شهرستان طی دهه فجر حضور خواهد یافت.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی خاطرنشان کرد: محل های آلوده آسیب های اجتماعی با محوریت اجرای طرح «گشت های محله محور» شناسایی شده است که در سالجاری نیز این برنامه دنبال می شود؛ از مسؤولان درخواست داریم تا در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.

حیدری با بیان اینکه گروه جهادی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در منطقه زلزله زده کرمانشاه حضور داشت، اظهارداشت: ۴گروه جهادی با تخصص های مختلف به مدت ۱۵ روز در دو روستای این استان حضور داشته و خدمات لازم را ارائه دادند.

فرمانده سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز در خصوص اشتغالزایی این شهرستان اضافه کرد: در سال گذشته اشتغالزایی برای ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم انجام شد و در سال جاری نیز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای افراد درخواست اشتغال وام هایی را ارایه داده و همکاری کرده ایم.

وی تصریح کرد: یکی از مأموریت های اصلی سپاه ناحیه امام رضا (ع) شهرستان البرز، اجرای برنامه های فرهنگی است وتلاش داریم تا در راستای ولایت شناسی و گفتمان سازی گام برمی داریم که البته در اغتشاشات اخیر، برنامه های فرهنگی از جمله روشنگری و سخنرانی در برخی از مساجد و سایر فضاهای فرهنگی دنبال شد.

حیدری تشریح کرد: در اغتشاشات اخیر شاهد هیچ گونه اتفاقی در شهرستان البرز نبودیم و فراموش نشود که دشمن هرجا را که بیشتر در نظر دارد مطمئنا آن مکان به عنوان سنگر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.