بجستان_ فرماندار بجستان گفت: در دهه فجر امسال از ۴۳ پروژه شاخص در بجستان بهره برداری خواهد شد که اعتبار هزینه شده بالغ بر ۲۵۴ میلیارد ریال می باشد.

بهره برداری از  ۴۳ پروژه در دهه فجر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حسین ابراهیمی فرماندار بجستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دهه فجر امسال از ۴۳ پروژه شهرستان با هزینه کرد ۲۵۴ میلیارد ریال بهره برداری می شود گفت: شاخص ترین پروژه ها که استارت آن زده خواهد شد پروژه استخر بجستان است که از یکی دو روز آینده بهره برداری آزمایشی آن آغاز و در دهه فجر با اجرای مسابقه ورزشی بهره بردای رسمی خواهد شد.

مهندس ابراهیمی افزود: از دیگر پروژه ها ساختمان پلیس راه شهرستان است که علاوه بر ارتقاء درجه پلیس راه ، ساختمان آن در مدت کمتر از ۷ ماه از آغاز پروژه با پیگیری های صورت گرفته ساخته شده و بهره بردای خواهد شد.

فرماندار بجستان گفت: از دیگر پروژه های شاخص و مهم شهرستان انتقال فیبر نوری است که بجستان به عنوان شاهراه و مرکز چهار راه اصلی این فیبر مشخص شده و با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و سیصد میلیون ریال امکانات زیر ساختی خوبی برای این شهرستان خواهد داشت آغاز به کار خواهد کرد.

وی علاوه بر این پروژه های افتتاح رسمی ساختمان فرمانداری را متذکر شده و تاکید کرد: هر چند که هنوز معایب آن کلا برطرف نشده ولی قرار بر افتتاح می باشد و بهره برداری از آسفالت معابر ۱۱ روستا و ۴ ساختمان دهیاری و گازرسانی به ۴ روستا و ۶ مورد آبیاری کم فشار و کارخانه خوراک دام مرندیز و ساختمان اداره برق شهرستان را نیز از دیگر طرح هایی است که بهره برداری خواهند شد و علاوه بر اینها چندین طرح دیگر نیز کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار بجستان گفت: درحوزه تسهلات مشاغل خانگی سال گذشته ۱۳۰ میلیون و امسال ۷۱۰ میلیون اختصاص یافته و علاوه بر این از طریق کمیته امداد نیز ۳ میلیارد ریال در بخش مشاغل اعتبار هزینه کرده است و در زمینه سیاستهای جدید اشتغال روستایی نیز آمادگی استقبال از هر گونه طرح و برنامه ای را داریم.

 نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید براینکه بالغ بر ۶ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج در بانکهای شهرستان در سال جاری داده شده افزود: با هماهنگی های صورت گرفته تمامی افرادی که متقاضی تسهیلات بوده و موانعی بر سر راهشان بوده موانع بر داشته شده و کارگاه هایی که نیمه فعال بوده اند نیز به بانک ها معرفی شده اند تا از محل منابع داخلی تسهیلات بگیرند.

وی در حوزه شهرک های صنعتی گفت: آمادگی داریم که از هر نوع سرمایه گذار حمایت کنیم تا زمینه برای اشتغال و تولید نیز فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.