بجستان_ جمعی از کسبه بجستان صبح امروز با تعطیلی مغازه های خود در محل فرمانداری این شهر حضور یافته و خواستار انتقال بازار روز از سه شنبه به جمعه شدند.

سه شنبه بازار به جمعه منتقل شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، صبح امروز جمعی از کسبه بجستان با تعطیلی مغازه های خود در جلو فرمانداری این شهر تجمع آرام کرده و خواستار انتقال سه شنبه بازار به جمعه شدند.

این در حالی است که پس از چندین هفته گفت و گوهای نماینده صنوف مختلف با شورای شهر و فرمانداری این شهرستان علت این تقاضا را عدم رونق کسب و کار در ایام هفته و همچنین وجود کسبه خارجی در بین هفته در شهرستان دانسته و اظهار می دارند اگر این بازار به روز جمعه انتقال یابد کسبه بدون تعطیلی بازار اصلی شهر و مغازه ها خواهند توانست در این بازار روز جمعه نیز حضور پیدا کنند.

فرماندار بجستان ضمن حضور در جمع کسبه به خواسته های آنان گوش داده و  گفت: بازار روز یکی از ضروریات شهر می باشد و حتما لازم است که باشد ولی زمان آن را خود کسبه و مردم تعیین میکنند.

حسین ابراهیمی افزود: برای ما آرامش در شهری که بسیار آرام بوده و هرگز تنشی نداشته از همه مهمتر است و هرگز طرف کسبه و بازاریان شهر را از دست نمیدهیم چون معتقدیم اشتغال در شهر و ارتزاق مردم از همه مهمتر و اصل کار است.

وی تاکید کرد: اگر کسبه بجستان به ما قول دهند که جمعه بازار را با حضور خود رونق دهند و پر رنگ کنند ما هم قول می دهیم این بازار را به جمعه منتقل کنیم.

نماینده عالی دولت تاکید کرد:  روز بازار روز را باید شورای شهر با نظر کسبه انتخاب کنند ولی زمان انتقال را شورای تامین بر اساس مصالح شهر و استان و کشور تعیین می کنند و در حال حاضر این شورا به این نتیجه رسیده اند که بهترین زمان موقت این بازار جمعه اول اسفند به صورت موقت باشد و اگر کسبه آن را تامین و مدیریت کنند و مردم نیز رضایت داشته باشند این زمان یعنی روز جمعه برای بازار روز دائمی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.