سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در آستانه دیدار مقابل حریف هندی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: ذوب آهن حرف های زیادی برای گفتن در آسیا خواهد داشت.

امیر قلعه نویی: ذوب آهن حرف‌های زیادی در آسیا دارد/ حریف هندی را دست کم نمی گیریم

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل آیزاول هند در مرحله پلی‌اف لیگ قهرمانان آسیا، گفت: دیدار پلی اف است. این مسابقه سختی خودش را دارد. این بازی برایمان خیلی مهم است. از جام حذفی درس بزرگی گرفتیم که امیدواریم به ما برای بازی فردا کمک کند.

* به شرایط ایده‌آل رسیدیم
وی افزود: بازی آنقدر مهم بوده که ما از دو روز قبل به اردو رفتیم. یک ماه است این تیم را آنالیز می‌کنیم. می‌دانیم در 10 بازی ‌آنها 4 برد، 3 تساوی و 3 شکست کسب کردند. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم. تیم ما خوشبختانه شرایط ایده‌آل را پیدا کرده است و از ابتدا برنامه‌ریزی ما برای همین نوع بازی بود که متاسفانه به دلیل برخی مشکلات درون تیمی نتوانستیم این عملکرد را داشته باشیم که این موضوع را باز نمی‌کنم. به جز اکبر ایمانی مابقی نفرات در اختیار ما هستند. نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا مصدومان به موقع برسند و بتوانند به تیم کمک کنند.

* ذوب آهن در ایران و آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد
قلعه‌نویی در مورد میزان آمادگی بازیکنان تیمش تصریح کرد: بعد از بازی با استقلال خوزستان گفتم فقط تا فردا وقت شادی داریم و بعد از آن باید به فکر دیدار پلی‌اف باشیم. تجربه بازی با فجر به کمک کرد تا در این بازی مصمم باشیم. از تجربه تلخ جام حذفی درس گرفتیم. تلاش می‌کنیم تا در لیگ و آسیا موفق باشیم. ذوب آهن می‌تواند در ایران و آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. باید منیت را کنار بگذاریم. بعد از بازی با استقلال خوزستان فقط به فکر پلی اف بودیم. بازیکنان به اهمیت این مسابقه رسیدند.

* حریف هندی را دست کم نمی‌گیریم
سرمربی ذوب آهن در مورد میزان شناختش از فوتبال هند و اینکه آیا حریف بازیکن سرشناسی دارد، گفت: آنها قهرمان هند شدند و یک مربی حرفه‌ای پرتغالی دارند. این تیم ۶ بازیکن خارجی دارد که طبق قانون باید از چهار بازیکن استفاده کنند. شما بهتر می‌دانید چند سالی هست که هند هزینه سرسام آوری در فوتبال انجام می‌دهد تا بتواند به سطح اول فوتبال آسیا بازگردد. به هیچ وجه این حریف را دست کم نمی‌گیریم. شناخت کافی از آنها داریم باید در دیدار مقابل آنها تمرکز کافی داشته باشیم. باید به فرامینی که داده می‌شود عمل کنند و اسیر اتفاقات نشویم.گاهی در فوتبال شما فکر همه چیز را کردید اما یک مرتبه یک اخراج غیر قابل پیش‌بینی برنامه شما را بهم می‌زند مثل اتفاقی که در بازی ایران و عراق رخ داد یا اینکه شما شرایط خوبی دارید ولی یک پنالتی خلاف جریان بازی اتفاق می‌افتد. باید مراقب باشیم و تمرکز کنیم تا با قدرت به گل برسیم و در نهایت برنده بازی شویم.

* ذوب‌آهن کمترین پرداختی را در لیگ برتر داشته است

امیر قلعه‌نویی در ادامه گفت: به نظرم در این چند ساله تیم ذوب‌آهن یکی از بهترین تیم‌های لیگ فوتبال ایران بوده است همچنین آذری به عنوان یک مدیر اجرایی بهترین عملکرد را انجام داده و همه جوره با تمام توان در خدمت تیم بوده اما شما بیشتر از من می‌دانید در حال حاضر ۱۶ تیم در لیگ برتر حضور دارند، تیم ذوب‌آهن با توجه به مشکلاتی که داشته تا به امروز کمترین پرداختی را نسبت به سایر تیم‌های لیگ برتری  داشته است و کادر فنی و بازیکنان ۳۰ درصد پول گرفته‌اند اما با این شرایط ما باز هم کارمان را ادامه دادیم، اگر کمبودهایی که در الان احساس می‌شود در نیم‌فصل اول نبود مطمئناً فاصله ذوب‌آهن با صدر جدول کم بود و ما می‌توانستیم جزء مدعیان قهرمانی باشیم. واقعاً آذری به عنوان مدیرعامل با شوق و ذوق همه جوره در خدمت تیم است تا تیم را حمایت کند. کارسختی است که در عرض ۲ ماه بخواهی زمین فولادشهر را آماده کنیم تا در این ورزشگاه مسابقه‌ای برگزار شود، امیدوارم شرایط تیم از لحاظ مالی در ادامه بهتر شود تا ذوب‌آهن را به جایگاه اصلی خودش برگردانیم. 

* مطمئنا سپاهان بهتر خواهد شد

وی در ادامه در خصوص نتایج تیم فوتبال سپاهان هم گفت: در خصوص نتایج تیم سپاهان باید بگویم اگر این تیم نتیجه نمی‌گیرد بدانید که تیم‌های بزرگ مثل منچستریونایتد هم که ساختار بزرگی داشتند نوسان زیادی داشتند، مطمئناً سپاهان بهتر خواهد شد و این اتفاق که تیم‌های بزرگ ممکن است آسیب ببینند وجود دارد و در حال حاضر سپاهان هم به این مشکل گرفتار شده است. 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان در خصوص اینکه آیا خالقی به این بازی می‌رسد یا خیر، گفت: نه، با توجه به مصدومیتی که دارد به تیم اضافه نمی‌شود اما مطمئناً برای بازی‌های بعدی از او استفاده خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.