خرم آباد - مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از رشد سه برابری اعتبارات جاری در سال ۹۶ خبر داد.

رشد سه برابری اعتبارات جاری ورزش و جوانان لرستان در سال ۹۶

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ علی یاور عزیزپور در نشست خبری  با اصحاب رسانه که به منظور تببین دستاوردهای نظام و دهه ی فجر پیش از ظهر امروز در خرم آباد برگزار گردید، با اعلام این خبر افزود: اعتبارات جاری اداره کل ورزش و جوانان لرستان در سال ۹۶ به ۶۸ میلیارد ریال رسیده که نسبت به سال ۹۳ رشدی سه برابری داشته است.

وی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام ا... دهه ی مبارک فجر، اعتبارات عمرانی اداره کل ورزش و جوانان را مثبت ارزیابی کرد و افزود:  در سال ۹۳ اعتبارات عمرانی این دستگاه ۲۱ میلیارد تومان بوده و در سال جاری به ۸۱ میلیارد تومان رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: در سنوات گذشته و  بر مبنای آمار و اطلاعاتی  که از دستگاه ‎های بالا دستی خدمات نسبتاً خوبی به جامعه ورزش لرستان ارائه شده است.

وی مهم ترین و بارزترین شاخص حوزه ی ورزش را ورزشکاران سازمان یافته عنوان کرد و بیان نمود:  لرستان در حال حاضر ۴۵هزار و ۴۲۵ نفر ورزشکار سازمان یافته دارد که انتظار می‎رود تا پایان امسال این رقم به ۴۸ هزار نفر برسد.

عزیزپور با بیان اینکه در حوزه عناوین قهرمانی ملی، بین‎المللی، آسیایی و جهانی رشد خوبی داشته‎ایم اظهار داشت: لرستان در این زمینه ها در سالجاری یکهزار و ۱۰۰ عنوان قهرمانی کسب کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین میزبانی در تورنمنت‎های  مختلف را از دیگر شاخص های ارزیابی عملکرد برشمرد و اضافه کرد: طی سال های اخیر تعداد میزبانی های لرستان در رقابت های مختلف ورزشی به ۹۶ مورد در سالجاری رسیده است.

عزیزپور هیأت‎های ورزشی لرستان را ۵۴۱ هیأت عنوان کرد و گفت: در سال گذشته یک میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان و امسال نیز تا به امروز یک میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان به این هیأت‎ها کمک شده است.

وی در این رابطه افزود: در زمینه کمک به هیأت‎های ورزشی نموردارها روند رو به رشدی را نشان می‎دهند که انتظار می‎رود با توجه به ایام باقیمانده سال این آمار به بیش از دو میلیارد تومان برسد.

 مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به برخی پروژه های در دست افتتاح در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به این که خانه جوان در شهرستان الیگودرز در دهه ی فجر افتتاح می شود، تلاش می شود تا در دیگر شهرستان های استان نیز خانه جوان راه اندازی گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.