بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه گاهی آمار تعطیلی کارخانه‌جات نگران کننده است گفت: دانه درشت‌ها در کشور فرار مالیاتی دارند.

آمار تعطیلی کارخانجات در استان خراسان جنوبی نگران‌کننده است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان تابعه وزارت امور اقتصاد و دارایی در خراسان جنوبی اظهار داشت: افرادی که دولت بیشترین داده‌ها را به صورت وام به آنها می‌دهند امروز از دادن مالیات فرار می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانه درشت‌ها در کشور فراتر مالیاتی دارند افزود: اصل پول در اختیار افراد بوده اما مشخص نیست در چه زمانی پول را بر می‌گردانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مردم در همه صحنه‌ها حضور داشته و در طول این ۴۰ سال هر دولتی که در کاری مانده است مردم دولت را همراهی کردند و در تمام صحنه‌ها مردم نظام را تنها نمی‌گذارند.

عبادی با بیان اینکه دارایی و اقتصاد بخشی از زندگی شخصی و اجتماعی مردم است افزود: گاهی در رسانه‌ها شنیده می‌شود اقشار خاص مانند آقازاده‌ها و نورچشمی‌ها از منابعی که باید در اختیار مردم قرار بگیرد رقم‌های کلانی را به سادگی دریافت کرده و با همین رقم‌های کلان فرار مالیاتی دارند.

وی با گلایه از اینکه برخی از افراد به راحتی تسهیلات گرفته و از طرفی دیگر افرادی باید برای گرفتن تسهیلات از هفت خوان رستم عبور کنند بیان کرد: گاهی وقتها آمار و ارقام تعطیلی کارخانه جات نگران کننده است که در این راستا باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

امام جمعه شهرستان بیرجند گفت: برخی از مردم گلایه‌مند هستند که فلان مسئول در کار گره وارد کرده و مردم از این رفتارها احساس خستگی می‌کنند.

عبادی افزود: در نظام جمهوری اسلامی جایگاه ما خدمتگزاری بوده و اگر کم بگذاریم مدیون هستیم و آنهایی که در برابر مردم کوتاهی می‌کنند باید از خواب بیدار شوند چون در نظام اسلامی اگر به قانون عمل کنیم همه آن کارها عبادت محسوب می‌شود.

وی اظهار داشت: هیچگاه نمی‌توان یک نسخه را برای همه نوشت چون وقتی دشمن مسلح شد با همه به طور یکنواخت عمل می‌کند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.