شهرکرد- مدیر کل بیمه سلامت چهارمحال و بختیاری گفت: این نوید را می دهیم که طی چند روز آینده و به مناسبت دهه مبارک فجر پرداختی های خوبی به موسسات طرف قرارداد این سازمان داشته باشیم.

کام موسسات بیمه شیرین می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، صفر فرامرزی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در ۱۰ ماه گذشته بیش از ۱۴۶ میلیارد تومان اعتبار به بیمه سلامت استان اختصاص یافته که در زمینه پرداخت حق بیمه به شرکت های طرف قرارداد یکی از استان های پیشرو در کشور  می باشیم.

وی افزود: مطالبات سطح یک به موسسات طرف قرارداد این سازمان تا پایان آبان ماه سال جاری پرداخت شده است و در سطح دو که شامل خدمات تخصصی و فوق تخصصی می باشد که عمده آن مربوط به دانشگاه علوم پزشکی می باشد بیش از ۵۰ درصد آن پرداخت شده است و پرداخت مطالبات موسسات دولتی و خصوصی به ۶۶ میلیارد تومان کاهش پیدا کرده است.

فرامرزی اظهار کرد: در استان ۴۹۹ موسسه طرف قرارداد بیمه سلامت وجود دارد که نسبت به میانگین کشوری آمار بسیار قابل قبولی می باشد.

مدیر کل بیمه سلامت استان خاطر نشان کرد: ۲۸ میلیارد تومان از مطالبات شرکت های داروسازی و موسسات پرداخت شده است و این نوید را می دهیم که طی چند روز آینده و به مناسبت دهه مبارک فجر پرداختی های خوبی به موسسات طرف قرارداد این سازمان داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات این سازمان در خصوص کمبود نقدینگی گفت: در سال گذشته این سازمان ۲۵ میلیارد تومان درآمد داشته اما پرداختی های این سازمان بیش از ۲۱۰ میلیارد تومان بوده است.

فرامرزی عنوان کرد: طی ۳ ماه آینده دفترچه های کاغذی بطور کامل حذف و دفترچه های اکترونیکی جایگزین آنها می شود.

مدیر کل بیمه سلامت خاطر نشان کرد: در ۹ ماهه سال ۹۶ بیش از ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه های متفرقه از جمله فرانشیز درمانی پرداخت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.