ساری- معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران گفت: ساخت ۵۰۰ خانه محروم برای اقشار نیازمند در سال جاری در دست اجراست.

۵۰۰ خانه برای نیازمندان در حال ساخت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ عسگر مجیدی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی در پاسخ به سوال قدس آنلاین با اشاره به ساخت ۵۰۰ خانه برای نیازمندان و تاکید بر اینکه تعدادی از این خانه ها در دهه مبارک فجر تحویل خواهد شد، اظهار کرد: در سال گذشته ۳۰۰ خانه محروم نیز ساخته و تحویل شد.

وی در پاسخ به سوال دیگر قدس آنلاین در ارتباط با مشکلات تولیدکنندگان اقتصاد مقاومتی در زمینه عرضه محصولات خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان برای ارائه محصولات شان دچار چالش شدند که با پیش بینی بازارچه های موقت، درصدد رفع این مشکل هستیم.

مسول ستاد دهه مبارک فجر سپاه کربلای مازندران از اجرای ۸۰ عنوان برنامه در سطح استان خبر داد و گفت: عطرافشانی گلزارهای شهدا، نشست های فرهنگی و هنری، پیاده روی خانوادگی، رژه موتوری، اعزام تیم های پزشکی و کلینیک های سیار دامپزشکی از مهمترین برنامه هایی است که در این دهه اجرایی می شود.

سرهنگ مجیدی مردم را بزرگترین سرمایه های انقلاب اسلامی خواند و تاکید کرد: باید به خواسته های بحق مردم توجه و نیازهای اساسی شان برطرف شود.

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران به ساخت ۶۰ واحد مسکونی با پیشرفت ۳۰ تا ۶۰ درصد برای زلزله زدگان کرمانشاه اشاره کرد و یادآور شد: ۵۰ کانکس از سوی خیرین مازندرانی و ۱۸۰ کانکس از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دریافت و در مناطق زلزله زده نصب کردیم.

سرهنگ مجیدی از ساخت ۵۰ سرویس بهداشتی و حمام و استقرار ۳۰ کانکس سرویس بهداشتی در این مناطق خبر داد و افزود: ۱۳۵۰ تخته پتو و ۳۰۵ تخته چادر نیز میان زلزله زدگان توزیع شد.

وی اضافه کرد: تاکنون به ۱۲۵۰ نفر خدمات درمانی ارائه و ۳۴۵ میلیون ریال دارو توزیع گردید و برق رسانی به ۸۰ چادر نیز صورت گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.