گیلان-مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اشاره به اینکه مجموع مشترکین صنعتی گاز در استان به ۵ هزار و ۵۰۷ مشترک رسیده است اعلام داشت: در دهه فجر امسال طرح گازرسانی به ۸۷ واحد صنعتی با هزینه ای بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال افتتاح خواهد شد.

بیش از ۵ هزار واحد صنعتی گازدار در گیلان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز گیلان ،حسین اکبر با اعلام این خبر افزود: شهرهای رشت، رودبار، شفت و املش به ترتیب با ۱۵، ۸، ۷ و ۷ واحد صنعتی، بیشترین میزان صنایع گازدار شده در دهه فجر امسال را دارا می باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ادامه داد: با گازرسانی به این تعداد واحد صنعتی، مجموع مشترکین صنعتی گاز در استان به ۵ هزار و ۵۰۷ مشترک رسیده است.

مهندس اکبر نقش گاز را در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال برجسته عنوان نمود و اظهار داشت: شرکت گاز استان گیلان با گازرسانی به اقصی نقاط استان بویژه واحد های صنعتی سبب رونق کسب و کار کارگاه های کوچک و افزایش میزان اشتغال در سطح استان شده است.

وی در پایان با اشاره به ادامه روند گازرسانی به صنایع استان اظهار داشت: در دهه فجر امسال عملیات گازرسانی به ۶۲ واحد صنعتی دیگر با هزینه بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.